Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Lurte på å kjøpe en som dette til minsten for rommet hans er ganske lite. Syns kanskje 500,- var litt dyrt, eller..? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14121995&sid=xz6cab_kv_u259316&pos=null&tot=null
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Nja, 300 er kanskje en mer passende pris? Synes det er så vanskelig å gjette pris på sånne ting men jeg tror ikke jeg ville gitt 500 for en sånn seng..
Bubba75 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har ikke det, men vi vurderte det. Kom plutselig på at det er jo faktisk ikke bare å dra den ut hver gang den begynner å bli for liten. Man må jo kjøpe ny madrass hver gang...
pinglo Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Lyst på sånn selv jeg. Men blir ikke med det første. Snuppa skal ihvertfall få bli 2 år først. Om 500,- er dyrt eller ikke, det aner jeg ikke. Kommer jo an på hva en sånn seng koster ny og evt hvor gammel den er..
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg synes ikke det var dyrt. Den ,øbelserien er fra sortland møbler, og heter Småen (om jeg husker riktig) De er dyre å kjøpe nye, og denne ser jo ikke slitt ut heller. Jeg ga 500 kr for en kjempegammel skuvseng som måtte pusses ned og males på nytt. Synes ikke det heller var overpris. Du kan se den på www.smurfene.blogspot.com
Amy - I love whales Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Vi har kjøpt vokseseng på ikea og madrassen der kommer med to "forlengere" som man legger i senga når man gjør den større. Vet ikke om dette blir så bra siden vi fortsatt er på den minste størrelsen,men vi får se Husker ikke hva vi ga for den,men den var ikke dyr
Masaili <3 Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Vi fikk vår gratis da, den var etter ungenes farmor, og i kjempegod stand, selv om den trengte et strøk maling og en ny madrass:) Den senga du har funnet er jo utrolig fin! Hadde glatt betalt 500 for den:)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Ja, den var veldig fin. Tror jeg ville malt den en annen farge, men den var litt spesiell.. Tror jeg skal prøve å prute litt i første omgang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå