Gå til innhold

Noen som har vokseseng til sine barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, 300 er kanskje en mer passende pris? Synes det er så vanskelig å gjette pris på sånne ting :) men jeg tror ikke jeg ville gitt 500 for en sånn seng..

Skrevet

Har ikke det, men vi vurderte det. Kom plutselig på at det er jo faktisk ikke bare å dra den ut hver gang den begynner å bli for liten. Man må jo kjøpe ny madrass hver gang...

Skrevet

Lyst på sånn selv jeg. Men blir ikke med det første. Snuppa skal ihvertfall få bli 2 år først.

Om 500,- er dyrt eller ikke, det aner jeg ikke. Kommer jo an på hva en sånn seng koster ny og evt hvor gammel den er..

Skrevet

Jeg synes ikke det var dyrt.

Den ,øbelserien er fra sortland møbler, og heter Småen (om jeg husker riktig) De er dyre å kjøpe nye, og denne ser jo ikke slitt ut heller.

Jeg ga 500 kr for en kjempegammel skuvseng som måtte pusses ned og males på nytt. Synes ikke det heller var overpris.

Du kan se den på www.smurfene.blogspot.com

Skrevet

Vi har kjøpt vokseseng på ikea og madrassen der kommer med to "forlengere" som man legger i senga når man gjør den større. Vet ikke om dette blir så bra siden vi fortsatt er på den minste størrelsen,men vi får se :) Husker ikke hva vi ga for den,men den var ikke dyr :)

Skrevet

Vi fikk vår gratis da, den var etter ungenes farmor, og i kjempegod stand, selv om den trengte et strøk maling og en ny madrass:) Den senga du har funnet er jo utrolig fin! Hadde glatt betalt 500 for den:)

Skrevet

Ja, den var veldig fin. Tror jeg ville malt den en annen farge, men den var litt spesiell..

Tror jeg skal prøve å prute litt i første omgang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...