Gå til innhold

Hvilken str bruker dere på deres 2,5 år gamle gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med hvilken str jeg skal kjøpe i overdeler.. 86\92 eller 98\104, er jo ingen str mellom der.. Det er den jeg trenger...

Hva bruker dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

92 og 98 i bukser.

104 i gensere..

kjøper heller litt stort, det gjør ikke noe om vi må brette opp ermene .

Skrevet

92 og 98 i bukser..og kjøper 98 i gensere... de fra kaphal bruker han 98/104..er litt lange i handene,men det er bare å brette litt

Skrevet

98 i bukser og jakker. 98-104 i gensrer..

Skrevet

Da brukte eldstemann bare str 98.

92 var for lite og 104 var for stort.

Skrevet

har en lang gutt, så han har brukt 98 siden han var 2 år, nå begynner det å bli trangt, så nå kjøper jeg alt nytt i 104. 86/92 hadde han ikke fått over hodet en gang nå :) (han er 2 år+8 mnd)

Skrevet

Har en på 2 år og 9 mnd og han bruker 98/104. Har kjøpt den str. siden før han ble 2,5 år.

Skrevet

Har en på 2 år og 2mnd, og kjøper bare 104 nå:) Evt 98/104. Bruker fortsatt det han har i 98 da.

Skrevet

Min blir 3 i jauar 09 og han bruker myyyye i 86 enda.. men han har også begynt å bruke 86/92 eller bare 92.. Litt liten han kanskje :)

Skrevet

Jeg sliter også med dette. Min gutt ligger også mellom disse størrelsene. Derfor prøver jeg å lete opp noe i rene størrelser, altså bare 98. Hender jeg finner noe, ellers går jeg nok for den litt større størelsen og bretter opp på ermene. Syns det er skikkelig irriterende at nesten alle butikkene nå har sånne dobbeltstørrelser. Finner nesten ikke noe som er passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...