Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 På Americas got talent! Jeg blir imponert over de fire frodige jentene som stiller i lårkort og utringet i den konkurransen:-) Håper de vinner!!
mom-to-be Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Der ser man hvor uenig man kan være! Jeg syns de er helt forferdelige;-) også er de jo helt elendige sangere... Skikkelig falskt! Dessuten syns jeg kjolene ble vel små, på grensen til kvalmt! Heier på han frodige mannen som sang Easy, jeg:-)
Karomamma Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg synes også The Glamazons er ultratøffe!! Og flinke til å synge også Har riktignok ikke sett på i kveld, men har sett dem før og de var skikkelig stilige!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Ikke sant!! Og du Karomamma burde jo ha peiling, siden du er en dyktig sanger du også:-)
Karomamma Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Oh yes, jeg har skikkelig peiling. Både flink til å synge OG brei over ræva, he he....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Du er en dyktig og proff sanger, men brei over baken er du iallefall ikke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå