Karomamma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg bare lurer litt vedr. leiebil.... Vi har de siste årene pleid å leie bil hos Record RentACar. Jeg driver og undersøker priser og betingselser, har sjekket to lokale sjapper pluss de "vanlige" internasjonale, men det ser ut som Record ligger ganske bra i pris. Selv om jeg har gullkort hos Hertz, er prisene så høye der at de er ikke konkurransedyktige selv med rabatt... Hvor pleier dere andre å leie bil når dere er i Alicante og/eller Malaga? Det er bare 4 uker igjen til resten av ferien. He he, jeg har allerede vasket og pakket badehåndklærne. Vi gleder oss
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei! Vi leier bil hver gang vi er der, og vi lander i Alicante...og da fra noe som heter eleiebil. De er rimligst,har bra barneseter og utrolig god service synes vi. Åååå som jeg misunner dere.Det er så deilig,sol,strender,maten,vinen..ojojoj...tror jammen jeg skal inn på norwegian og se om de har noen bra priser til våren )
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 http://www.eleiebil.no/ Her er linken....
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk!! Skal sjekke linken snarest. Kanskje vi sees der nede da? Vi er der fra 6. til 27. september
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Det hadde vært koselig Men september er booket værre enn desember bruker å være.... Skal bla til Praha på jente- 40 års feiringstur ) Så det blir nok i mai...da vi pleier å dra.Det er en deilig tid der borte,friskt,grønt, ikke for varmt,ikke så mange turister og ok temp i vannet
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Ok da Vi har vært der i mai, det er fint!! Og i påska, og i juni og i juli og i oktober. Det er i grunnen alltid fint, men litt for varmt for meg midt på sommeren, så mai og september er favorittene. Familien har hatt hus der i 25 år, så det begynner å bli en del turer tilsammen Jeg sjekket linken din, det var omtrent samme priser som der vi pleier å leie. Littegranne dyrere på eleiebil faktisk, men større utvalg av bilmerker
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Sommeren blir for varmt for meg der også. Har bare vært i denne Spaniafamilien i 4 år...så har foreløpig bare rukket å være der i mai x2, juni,august og november... September må jeg prøve en gang ) Da får du bare vurdere de opp mot hverandre.Vi er ihvertfall veldig fornøyd med bilene der.... Men i 14 dager blir det jo endel penger og da er nok billigste alternativet best
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 September er DEILIG, det er litt varmere enn mai og mye varmere i vannet. Ikke fullt så grønt rundtomkring, men vi drar jo ikke akkurat for å se på busker og trær heller.... Ja, vi skal jo ha bil i tre uker, så jeg regner med vi går for det gode gamle leiebilfirmaet. Alle data er registrert der fra før også, så det er bare å klikke for å bestille. Hvis ingen har flere tips, da
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Da blir det å satse på mai OG september 2009 ) Drar dere ikke for å se på busker og trær???? Hahahaha som hobbygartneren jeg er,gikk vi tur nå i juni ((som jeg kan anbefale dere...ut til fyret i Albir! Kjempeflott tur)....og jeg smuglet med meg hjem kaktus,lavendel og alskens flotte staude blomster som jeg har plantet i bedene mine Da blir det litt Spania hele året. 3 uker heldiggriser....ja da hadde jeg også valgt et klikk og tastetrykk. Du må jo spare skulderen din også. Apropos skulder...kjøp Voltaren gel der nede...jeg lover det funker,har delt ut til mange som har blitt såååååå bra!
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2008 Nei, ikke noen busker her i gården. Ha ha, synes jeg ser deg gjennom tollen på Gardermoen... Skjelve skjelve Takk for tipset om Voltaren! Tviler på at det virker, men kan jo være kjekt å ha til en annen kroppsdel siden jeg er kommet i reparasjonsalderen. Skulderen min, det er ikke betennelse, ser du....
Plutseliten :) Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Haha...det var nok 5 kartonger røyk og 13 liter vin som skalv mere enn litt busker og grønt Men turen ut til fyret uten planteslang er verdt det....fine små veier og flott utsikt Men....det trenger ikke være betennelse....det hjelper på vondten,det er et utrolig bra lokal smertestillende middel )))
Karomamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2008 Aha? Det ser du hvor mye peil jeg har på slikt. Da skal det prøves
coscos Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Hei Karomamma, Ser du har fått svar fra Plutseliten, og du har vel bestilt bil allerede nå :-). Vi har ikke leid bil der selv så mange ganger, men da stort sett gått gjennom Norwegian sin link eller fra et av de store selskapene (tror det var Avis vi brukte sist). Nå har vi tilgang på bil i Spania, så vi bestiller bare transport til og fra flyplassen. Mye billigere for oss :-) Misunner deg tur til Spania nå. Jeg har ikke noe mer ferie i år, i og med at jeg har begynt i ny jobb. Men, håper å få til tur til våren igjen, prøver å unngå den varmeste tiden midt på sommeren. September er nok en fin tid. Vi var i oktober i fjor, og da kunne vi bade de første dagene, men så syntes jeg det ble litt for kjølig, men så er jeg en liten pyse også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå