Gå til innhold

Hadde du gitt bort trusa di for 1000 kr??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er skikkelig ÆSJ at en 27-åring går til 12 åriger for å kjøpe brukte truser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, han kan godt få min..men ufint når han kjøper trusene til barn? hvor har du lest/hørt dette hen?

Skrevet

Jeg har en hel skuff han kan få for x antall 1000 jeg ;-)

Skrevet

..Jeg har solgt strømpebuksa mi for 100 kr.. på en uteplass.. Jeg bodde vel å merke i nærheten, gikk hjem og hentet en ny ti- kroners!!

Skrevet

Haha, han kan få mine om jeg får 1000 kr pr stykk!!!!

Kan få de som ikke er vasket også!!

Skrevet

haha, hvis noen hadde ville kjøpt de lervene jeg har til truser for 1000 kr pr stk så hadde jeg sikkert blitt helt utrolig glad;-)

sjemmes når jeg tenker på hvilken tilstand de er i egentlig...uff, må gå til innkjøp etter at jenta mi er kommet ut og jeg har nådd matchvekta mi igjen...

men å tenke på at voksne menn tilbyr unger det er creeeeeeeeeeepy!!

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort.

Hadde syntes det var kvalmt og ekkelt om en eller annen fyr skulle sittet og sniffet på og onanert til mitt undertøy! :S

Skrevet

kan gjerne få kjøpe mine, no problemo..

Skrevet

For 1000 kroner pr truse, kunne han ha fått hele truseskuffen min :-DD

Men saken stiller seg litt annerledes når det er snakk om 12-åringer.

Kansje en ny måte å tjene penger på dette her? Får vel solgt det mrste på ebay?!

Skrevet

Vi får selge trusene våre og gi pengene til en god sak.... ;-)

Skrevet

Denne mannen bor i mitt nabolag og har plaget felere av mine venniner siden vi var i 12 års alderen!!! Ekkel er han!

Skrevet

Var han ikke 27 år da? Dvs at han plaget dere når han selv var 17?

Hvordan kan han slippe unna i 10 år?? Burde jo vært buret inne på psykriatisk da

Skrevet

Han har holdt på med dette lenge... Vet folk har anmeldt han mange ganger.. Hvorfor han ikke er sperra inne er et veldig godt spørsmål! Når vi gikk i 8 klasse stjal han undertøyet fra tørkesnora til venninna mi...

Skrevet

Er jo kjempeekkelt at han vil ha 12-åringers truser!! Mine derimot skulle han gjerne fått for 1000 kr, jeg trenger penger;-)

Skrevet

Trusa til barn, det er en helt ny kategori enn hv du legger frem i overskriften. Jeg hadde solgt alle trusene mine etter tur for den prisen...men hadde jeg hatt ei datter på 12 år er det jaggu sikkert at jeg hadde anmeldt om en 27 åring prøvde å få fatt på trusene hennes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...