Veslaa Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Vi vet vell alle at det er mulig å bli gravide selvom man "hopper av i svingen"... Men jeg lurer litt på hvor mange her er det som har brukt denne versjonen, og blitt/ikke blitt gravide?? Og da mener jeg når man egentlig ikke skulle bli gravide og er konsekvente på "riktig tidspunkt å hoppe av" !
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Vi brukte metoden i over et halvt år, uten at jeg ble gravid. Flaks!
Mamma´n til A og F Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Vi har brukt det i flere år. Jeg kjenner når jeg har eggløsning, så for oss har det fungert. Men vi har også vært enig om at hvis jeg blir gravid med denne metoden, beholder vi barnet. Lurte en periode på om jeg ikke var så fruktbar, siden dette fungerte som prevensjonsmiddel. Men vi ble gravid på første forsøk med begge våre da vi gikk inn for det.
Veslaa Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Hmm.. dette jeg var litt spent på... spennende å høre med flere her.. brukt metoden i 4 mnd nå selv, og her skjer det ikke noe.. Hehe.. Men vi har også bestemt at vi selvfølgelig beholder barnet dersom det skulle skjedd..
St.Sunniva Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 vi brukte den metoden ett par ganger + at jeg gikk på p-piller...men barn ble det visst Anbefaler vel ikke den dersom du absolutt IKKE vil bli gravid.
sneipen <3 snuppa Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 har brukt denne metoden i 2 år,ikke blitt gravid. men prøver nå,så nå er det slutt på det;)
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bruke denne metoden....hehe Jeg hadde blitt steik forbanna hvis det plutselig ble stopp,"at nå må vi hoppe av i svingen".....
Veslaa Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 Hadde aldri turt hadde jeg fryktet å bli gravid! Jeg VET jo det er mulig, men merkelig nok fungerer den godt på meg! :-) Mamsen og lillegutt: Hvis du er heldig har du en snill type som lar deg fullføre og hopper ut før seg selv.. ;-)
Wicked witch Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Det har fungert fint for meg, og i ganske lang tid også. Ble gravid når vi droppa det.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Vi har vært sammen i snart8 år, nesten ikke brukt prevansjon, glemmer bare pillene:s Bare planlagte graviditeter:) Men nå skal jeg begynne på p-stav, bare jeg får bestilt time til å sette den inn....
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Hoppe av i svingen var på besøk her en tur i dag på middag . Hoppe av i svingen blir 21 i desember Heheheheh
Veslaa Skrevet 8. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2008 Haha... Så søtt! ;-) Noen er tydeligvis mer fruktbare enn andre, kanskje tilogmed noen menn som slipper litt mer enn andre under akta også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå