(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hvordan har dere det i dag? Min dag har jo vært bra pga 1.8 kg ned denne uka. Fornøyd med det gitt. Derimot har jeg stresset rundt med hodet under armen i dag og er utslitt nå.. har helt glemt å spise så nå kastet jeg i meg en omelett av 1egg, falukorv (sikkert alt for mye karber i det), litt paprika og baconost. godt var det iallefall. ellers i dag har jeg spist en liten salat og drukket en kopp kakao. Har ryddet og vakset i huset, levert hunden på hundepensjonat for uka, kjøpt dvd-spiller til bilen og en ny t-shirt til meg selv på cubus. søt hvit en med prikker. i størrelse medium! moahahahaha!
Monajenten Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg har vondt i hodet og er ikke helt i form, så jeg har det ikke noe fint i dag *grin* Spiste en grov skive med ost og tomat til frokost, og hadde kylling og salat til middag. Spiste en rislunsj nå i kveld. Du har vært superflink!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 jeg har også vondt i hodet, men det vet du jo..siden vi skravler på msn. hehehe. men jeg får pøse på med litt vann og satse på at jeg kan melde deg når jeg sitter på do hele natta! *Fnis* *trøsteklemme mona*
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Nå koser jeg meg med god rødvin, etter en fortreffelig hjemmelaget pizza =) Skal begynne å jobbe på mandag, så i helga er det bare kos for min del, så slankingen får fint ta pause til mandag! Ikke noe særlig å ha vondt i hodet, har hatt det en del selv i denne uka, pga været. Hodet mitt liker ikke været som er nå! God bedring til dere begge *klem* :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 åhh det hørtes snadder ut frk nilsen!! lykke til i ny jobb på mandag. tipper det blir litt kos på meg denne helgen og uka også. skal tross alt på ferie!
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Skal bare jobbe i 4 uker, så er det tilbake i permisjon igjen fram til januar :-) Høres utrolig deilig ut med ferie Tinkerbelle! Kos deg masse, og skei ut masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå