Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Endelig slutt på sykling? Så er det spooooooooooooooort. Liker vinter leker, men sommerleker er det vel bare håndball jeg kommer til å se. Godt man har ørten kanaler og velge mellom da:)
Pittamitta Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ja,fytti grise.Det er jo månedsvis siden det har gått an å se på tv2.Jævla sport.Hvorfor i H..... kan de ikke sende all sport på "sportskanalene" sine???
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Uff, ja .. Glad jeg har vett til å skifte kanal... Venter så fælt på spennene til snuppa jeg.. de var dritfine... Du har en av mine favoritt nettsider:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 nå er faktisk jeg litt interesert i litt sport, men også irritert meg på hvorfor ikke tv2 f.eks bruker egne sportskanaler til å sende sann....................
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Søt du LOTV:) De kommer nok i morgen skulle man tro:) De er sendt ivertfall.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jeg søt... Knis.. Hehe.. i morra...??? Moro moro...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Ol siden?? hehehehe neida:) Sjekk profilen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå