blond Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som ønsker seg færre fora her på bam? Hvis flere er enige kan jeg legge inn ønske om det på ris og ros. Det kunne trengs en omorganisering av debattene/fora her, synes jeg. Jeg kunne tenke meg forum for "psykisk helse" og "spiseforstyrrelser" felles med dib og å få "barn med psykiske problemer" inn på scrolleren. Debatter/fora som kunne utgå mener jeg er: - festivaler og aktiviteter - kjærringråd - si din mening - ut på tur og reisedebatten kunne vært slått sammen - vaksinedebatten Ellers er det på tide med en liten omorganisering av innholdsoversikten. Slik det er nå er det temmelig uoversiktelig. Andre forslag eller ønsker?
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Høres ut som en god ide og få ryddet opp litt ja. Forslagene dine så bra ut, og så må vi få inn kokebok også her;0)
blond Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Absolutt en kokebok-avdeling også! Håper mange svarer på denne!
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Flinke blond som satter i gang gode bam tiltak:0) Så blir det enda morsomere å være her!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Ja, kjempeflott det. Kokebok må vi ha. Du tenker nå på alt blond. Godt vi har deg her inne.
blond Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Takk skal dere ha! Jeg ser lett ting som bør gjøres, men det hender jeg er alene om å se ting... (spesielt hjemme!). Og jeg liker å sette i gang med ting..
iznogood Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Veldig bra! (uten at noen vet det - har jeg vært innom her siden BM ble opprettet :-) Men hva med de gyselig farvene? De er litt sånn midt i fleisen på meg.
iznogood Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Noe mindre grelt - sånn at teksten blir mer fremtredende enn designet. fek. DiB :-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 ja, stemmer for mindre.
blond Skrevet 11. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2008 Flere som vil si noe om dette før jeg sender det til jordmor Siri?
metaMORfose Skrevet 12. august 2008 #15 Skrevet 12. august 2008 Kanskje forane ikke trenger å bli borte, men kanskje det kan være flere 'like' temaer under samme fane? Det blir lett så liten aktivitet dersom emnet er for 'sært'. Er det flere som poster, så drar det andre med seg. Det ned fargene synes jeg er helt greit. Mye varmere her enn på Dib.
blond Skrevet 15. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. august 2008 Nå er denne sendt til jordmor Siri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå