Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hvordan var det å føde på nytt etter så mange år, var fødselen lang, opplevelsen rundt osv.... Fortell, fortell...... Har ei pie som begynner på skolen nå, og venter ei ny pie 16. aug. hadde en laaaaaang fødsel sist, 24 timer fra føste rie. Spent på denne fødselen.
elin og gutta;) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 samme her..... storebror begynner på skolen og har termin 13 september:)))) fødte 4,5 timer etter spontan vannavgang sist,i uke 34,og er utrolig spent på denne.....
nr. tre er på vei:) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg har en gutt som begynner skolen nå, å har termin på nestemann 10. sep. Hadde 24 timer forrige gang jeg å. Snakket litt med jordmor om det for håper virkelig ikke jeg blir liggende ett døgn igjen. Hun sa hun trodde det kom til og gå fortere nå, for jeg var andregangs fordi om det er 6 år siden. Og sist helg ble jeg lagt inn pga begynnende rier i ett døgn ca, men det stoppet så det var bare å dra hjem igjen. Så går bare å venter på åat ting skal skje igjen
milde.m72 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Har ei på syv år,og fødselen med henne tok underkant av 6 timer.. Eldstemann på 10,tok noe lenger tid,ca 12 timer,og kom to dager før termin. Håper det blir like uproblematisk denne gangen også.. Har termin 1 sept,så det nærmer seg gitt..!
Ausgustbarn Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Vittig, jeg har også skolejente nå, og ny termin ca til første skoledag... Ergo kan jeg ikke hjelpe, m mindre jeg føder før deg... Ennå venter vi.. Lykke til!
*Lissi* Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Min første fødsel tok 9,5 timer......nummer to (2 år etter) tok 1 time 45 minutt. Da jeg fødte nummer tre, over 6 år etter tok den fødselen 1 time 50 minutt. Våknet klokken 07.00 presis, og 08.50 var gutten født. Veldig grei fødsel. Venter nummer 4 om 49 dager, og er veldig spent på denne fødselen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå