Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Lurer på hvorfor mange av dere her inne MÅ skrive innlegg om hver eneste ting som skjer rundt ørene deres? Alt fra "Nå har jeg vært ute å kost meg i finværet" "Nå har jeg spist god mat" "Har vært å kjøpt meg sko" "Har vært på do" etc etc Hvis dere har så gode venner her inne, hvorfor ikke legge til på msn, sende sms eller ringe hverandre? Jeg er ikke sur eller sint eller irritert pga sånne innlegg, men bare undrer på hvorfor dere skriver sånt? Regner med at endel anonyme her inne kaster ut dritt nå, men det får nå så være, forteller bare mere om dere enn meg.
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Fra meg kommer slike innlegg gjerne på morran, når minsten dupper og ingen andre er oppe. Dersom det da er en fantastisk morgen, eller jeg har vært flink og fått gjort unna masse, så vil jeg gjerne dele det!!=) Jeg er langt mer skeptisk til å legge ut personlige ting;)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 De "må" sikkert det, like mye som du "måtte" skrive innlegget ditt, HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå