Gå til innhold

Litt panikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg var gravid, 3 aug, så trodde jeg at jeg nettopp hadde blitt gravid. Men etter som jeg har regna litt på det, er det mulig jeg kanskje 7-9 uker på (skal til legen 18. aug, så får forhåpentligvis vite noe mer da) Og på de ukene har jeg drukket alkohol (moderate mengder) og jeg røykte fast. Har ikke gjort noe av de tingene etter den positive testen. Men jeg lurer på om jeg har kunnet skadet barnet? Og hvordan er det med folsyre, har begynt å tatt det nå, men det står jo over alt at det bør man helst ta før man blir gravid. Graviditeten var ikke planlagt.

Noen flere som har vært borti det her??

Nervøs jeg nå.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Det er ytterst sjelden at det skjer skader før uke 8 når babyen og moren begynner å dele blod! :)

Jeg var selv på flatfylla dagen før jeg testet positivt med tobias. ante jo ikke om det kom til å ta 1 mnd eller 2 år, og fortsatte å leve. Nå tok det jo 1 mnd, så jeg også var veldig redd, men tobias er frisk og flott og jeg hadde et fint svangerskap uten andre problemer enn bekkenløsning og vann i kroppen :)

så denne gangen tok jeg ikke noe alkohol uken før IKM og jeg var som jeg trodde gravid på første forsøk denne gangen og, men kroppen er nå engang laget slik at den beskytter embryo før den får fortalt oss at vi er gravide :)

Skrevet

Takk, nå ble jeg veldig letta! :)

Håper bare tiden fram til legetimen går fort! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...