Gå til innhold

Jenta mi begynner å bli stor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan det blir om noen få år orker jeg knapt tenke på. Men i dag har hun altså dratt på disco med ei venninne, og jeg måtte krølle håret på dem begge før de dro. Kan tro de følte seg fine, og de var virkelig fine, og store!!! Syns det er helt merkelig å tenke på at jeg faktisk er mor til ei på 10 år! Sikkert fordi jeg er så ung selv, hehehe..... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skjønner jeg godt du føler hehe.. Er visst like gammel som deg, og føler meg veldig ung hihi.. Min eldste er seks år da og jenta mi er snart 4 år. Men jeg tenker også hvordan det vil bli i framtiden,når de skal ut på egen hånd.. off kommer til å bli mange bekymringer og gleder..

Ser for meg de stolte jentene, di og venninna:)

Skrevet

Huff, ja det blir nok mange bekymringer framover. Er allerede gutter på dørene her stadig, hvordan skal det bli om 2-3 år!?? Grøss og gru. Far må nok begynne å pusse hagla snart. ;o)

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er fornøyd med å ikke skjønne hva du prater om... lenge til mine begynner med den slags... Vi er ikke kommet til jentelus-alderen engang. Mon tro når den er?

Skrevet

Syns jente og guttelus perioden var alt for kort!! Var vel bare i 1. og 2. klasse, etter det så begynte de å prate om hvilken gutt som var finest i klassen liksom! Hun har faktisk allerede rukket å dumpe sin første kjæreste! Stakkars, søte gutten. ;o)

Skrevet

Søte de er! Håper lusene sitter bedre her...

Skrevet

Gjett om jeg forstår hva du mener. gutten min ble 10 i juni, helt rart å være mamma til en "tweens" Han her er skikkelig opptatt av fotball og jenter. Så han spurte i sommer om å få overnatte til kjæresten sin, IIIIIIIK!

Skrevet

Grøss og gru, overnatte hos kjæresten?!!!! Ved nærmere ettertanke så overnattet jenta mi hos en gutt i sommer, men han var bare en god venn. :oD

Jenta mi er allerede i puberteten, litt tidlig ute, håper ikke hun er så veldig tidlig ute med andre ting. *gulp*Bare tanken på seriøse kjærestegreier gjør meg uvel! :o(

Skrevet

Jeg sa nei da, men det er fordi jeg ikke stoler på foreldrene til jenta. Virker på meg som de har null grenser og rutiner i hjemmet (håper jeg tar feil)

Gutten min ville ha forklaring på hvorfor jeg sa nei. Og spurte "Hva er du redd for, er du redd for at vi skal

KYSSE eller?

Vi lo litt da jeg og mannen:0)

Skrevet

Hehehe.....ja om noen år så blir vel den latteren å sette seg fullstendig fast i halsen, evt gå over til hysterisk latter. ;o)

Skrevet

Nå er jeg litt glad for at min eldste er gutt, de er liksom litt tregere enn jentene på dette området (håper jeg) Han er jo "bare" 8 år. Men føler årene har gått så fort, er jo ikke lenge siden han var lille babyen min. Og nå er han ute og sykler i timesvis om dagene, og jeg vet knapt hvor han er. Mobil har han og alt sånnt som "de store" har. Huff, ja tiden går fort, er nok ikke mange år før lillemor også blir stor jente, og pappaen sitter på hjørnet med "halga".

Huff, gruer meg litt til det, men får nyte årene hvor hun enda er liten.

Skrevet

Si ikke det du, syns guttene i klassen til snuppa er veldig "ivrige", ringer og sender sms, og dukker opp på døra. Hun fikk faktisk en råflott genser hos sin daværende kjæreste i 10 årsgave!

Måtte le tidligere i dag, da ringte en av guttene og lurte på om hun skulle på discoen i dag. Måtte spørre henne om hun skulle på date eller noe. "Mammaaaaa! Herregud!" var svaret jeg fikk. ;oD

Skrevet

ÅÅÅÅh så gøy:0)

Tenk så stor hun sikkert følte seg med krøllet hår og gutte avtale:0)

Herlig!

Skrevet

Huffda, har nå 2 år å forberede oss på da ihvertfall forhåpentligvis.

Hjeeeelp, vil ikke ha så store barn ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...