Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at dette kan føre til premature rier og fosterskader.

Hvor lenge må man gå med uvi før noe sånt kan intreffe?

Er litt smånervøs nå, mistenker uvi og at jeg har hatt det en del dager.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke men vil tro det er lenge.... ville tatt en urinprøve med på legevakten siden du er gravid. Ikke no god idé å vente til mandag.

Skrevet

Merker på lørdag at jeg begynte å få Uvi,var veldig tissetrengt osv,å var ubehagelig å tisse,så dro til legen på mandag,å fikk påpvist Uvi..Hadde kjempe vondt i ryggen fra jeg sto opp om morran,trudde kansje det hadde noe med at jeg hadde sovet dårlig,men så fikk jeg vondt i magen å,var sånn mensenlignende smerte,klarte nesten ikke å gå..Så ga det seg littegrann..Så starta det opp igjen,så jeg og kjærsten dro på sykehuset..Der tok de Ul,å alt var bra med babyen..Fikk pencilin som jeg må gå på i 10 dager..men,på kvelden etter jeg hadde vært på sykehuset,fikk jeg noen sinnsyke smerter,15 ganger mensen smereter,å de stoppet ikke opp..Hørt det ligner veldig på rier,bare at det er intenst hele tiden..Så ringte føden å hørte om det var normalt,å det var det,de ba meg ta smertestillende..Så gjorde det,å la meg på varmekablene på badet..Sovnet til slutt inn:)

Men,det var vist ikke farlig..Bare man sjekker det raskt,slik at det ikke går opp i magen,for det kan være farlig!!

Så ikke nøl med å sjekk det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...