Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Medium eller nærmere rå/medium:-) Heller blodig enn tørr!
tuppemor-75 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 medium til rå, slik at bearnesausen blir rosamarmorert...
mammat2goll Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 jeg er vel godt stekt, vil ikke ha noe rødt kjøtt. Men skal ikke være for godt stekt heller, må være saftig!
smågodt prinsessa Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 brent..(nesten hvertfall).. .Hater blodige biffer..
cherry coke Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Må være litt blodig, ja=) Kan ikke forstå at det er godt med ihjel stekt biff.. det smaker jo skosåle;)
Dailis Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Medium minus tror jeg er best. Kommer litt an på kvaliteten på kjøttet, jo bedre kjøtt jo råere kan det serveres.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 Jeg er mellom medium og lite stekt et sted. Det skal være litt stekt, men samtidig herlig blodig. Og så litt salt på. Nam. Men sjelden jeg spiser biff. Og de eneste gangene jeg drømmer om blodig biff er under graviditeter...
^*^Ma85^*^ Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 medium! måtte du minne meg på det akkurat nå biff på egon hadde vært fantastisk nå...
Musemor med tre søte små Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Medium/rå med et tynt lag bearnes saus og servert med stekt mais og krispi salat vendt i god olivenolje og sitron
petite fleur Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Enig med Dailis, medium minus.Blir skikkelig skuffa hvis jeg får gjennomstekt biff :-) Gjorde forresten en oppdagelse for litt siden da jeg var på ordentlig biffrestaurant (Borggården ved rådhuset i oslo): Bernaise er faktisk godt! I alle år har jeg prøvd å like Bernaise, fordi alle rundt meg er helt tussete etter det, men jeg klarte ikke å like det. Nå skjønner jeg at posebernaise og ordentlig bernaise er to VIDT forskjellige ting ;-) NAM, var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå