Gå til innhold

bleier? hva er best og billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er best med libero bleier eller pampers? åh hvilken butikk har de billigst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid sverget til libero, men vi er forskjellige.

Pampers har liksom vært så løs i baken på mine barn, og dermed har bæsj lett kommet på ryggen....

Kjøpte nå den helt minste liberopakken, er 29 stk i den, og den kostet 12.90 på Rema... Og på Kiwi får du 4 pakken gratis også...

Er dyrere de større str, men da er det billigst på kiwi.

Skrevet

mange sverger jo til tøybleier for tiden og hevder de er billigst, mest miljøvennlig(er jeg nok enig i...) og enkle i bruk og trygge for lekkasjer....

vi brukte libero til vår første,de funka bra,og siden kiwi har sånn hver 4 gratis var de et billig alternativ. blir sikkert det nå oxo.....

Skrevet

Jeg har prøvd tøybleier, stakkars barn... Så store og klumpete...

Men funker sikkert for noen...

Skrevet

Rema 1000 selger bleier billigere enn noen andre plasser. En pampers pakke for nyfødte koster kr 49,90 på Spar, på Rema koster de 20 kroner.

Kiwi har bleieavtale(hver 4 pakke gratis) pluss First Price Bleier(mange bleier til en billig peng)som faktisk ikke er så forskjellig fra libero.

Meny tar imot TRUMF kort som tar vekk 10 kroner for hver bleie pakke du kjøper. Alt av baby/barne-ting på Meny lønner seg å bruke Trumf kort på pga rabatt..Jeg har fått tak i dette.

Ultra gir også hver 4 pakke gratis men kun PAMPERS.

Jeg anbefaler de som bruker pampers å kjøpe på Rema. Libero bleiene er også en del billigere på Rema men man sparer mye mer på Kiwi sin bleieavtale når man kjøper Libero pga prisene.

Skrevet

Det er utrolig masse å velge mellom mtp. tøybleier. Så du har nok bare ikke valgt riktig.

Oppfordrer alle til å prøve. Morsomt, miljøvennlig, billig og godt for stumpen :-)

Skrevet

Det man må se på er hvor mye det koster pr bleie og dermed er ikke Kiwi nødvendigvis billigst. Min erfaring er følgende:

Coop gir 10 kr rabatt på ALLE bleiepakker hvis du er coop-medlem. Skal du dermed ha de minste bleiene fra Pampers som i utgangspunktet koster 25 kr betaler du bare 15 pr pakke (husker ikke helt hvor mnage bleier det er i pakken da...)

Rema har disse dobbeltpakningene sine som er de desidert rimeligste, men det er som nevnt over kun Pampers. Vi har stort sett brukt det da Libero ikke sitter like bra. Men jeg tror faktisk Kiwi er rimelig hvis du kun vil ha Libero. Kanskje ikke noe direkte svar - men alt varierer jo utifra hva man ønsker og er vant til........

Skrevet

Enig, tøybleier er bra og miljøvennligere. Puster bra. Spesielt for guttebabyer er det bra, da vanlige bleier gjør at de får ca +1 grad på pungen. Det fins utallige varianter.

Skrevet

Det finnes mange bleiemerker å velge blant, hvilken som er best må du nesten bare prøve deg fram til, men jeg anbefaler å gjerne gi andre merken Libero og Pampers en sjanse også. Selv endte vi opp med at LIbero har best passform og holder huden tørrest, men det er individulet hva som fungerer best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...