Engodmagefølelse Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hva slags pålegg spiser dere? Klarer ikke være kreativ. Savner bare strandaskinke... Er også litt usikker på hva som faktisk er trygt. Hadde vært fint med noen tips.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg savner også strandaskinke! Har vært mitt faste pålegg i flere år... Men, har fått litt dilla på pepperskinke nå, ikke sånn løvtynn fra gilde, men sånn med pepper rundt på kantene. Veldig godt med agurk på
Engodmagefølelse Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Det kan kanskje funke ja. Syns det er litt lite smak på vanlig kokt skinke.
Mia29 Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Sliter også med å finne pålegg. så utrolig mye pålegg som viser seg å være røkt og ikke kokt. Jeg holder meg foreløpig til kaviar, leverpostei med masse agurk og makrell i tomat. Har funnet en kalkunskinke med noe krydder i dag som var kokt. Håper den er god. Også har jeg kjøpt banan. Det er godt på brødskiva både med og uten syltetøy. Ellers så sverger jeg til tomat eller sennep for å få litt mer spenst i tamt kokt pålegg.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 finnes jo masse godt pålegg da jenter- man må bare ta fokuset litt bort fra dte man IKKE kan spise ( for da vil man jo bare ha det;) hehe, neida- har voldsomt lyst på strandaskinke selv jeg)... men mine tips ( spiser desverre ikke så mye av dette nå om dagen, men med en gang kvalmen gir seg, så skla jeg hive innpå): løvtynn pepperskinke med paprikesnacks ( sånn lang paprika) løvtynn pepperskinke med avokado og paprike avokado og salt ( mmmmmmmmm) leverpostei med agurk gredost med paprika toast ( hatt litt dilla på det) brunost skinke/pepperskinke med majones og agurk hamburgerrygg og ost krydderost med paprika gulost med tomat og salt rundstykke rmed syltetøy province skinke makrell i tomat for dem som liker det egg og kaviar eggerøre med gressløk kokt egg med tomat og agurk karbonder karbonader med speilegg nei nå kommer jeg ikke på mer jeg:) fikk dere lyst på noe?
Engodmagefølelse Skrevet 9. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2008 Skal reise og handle nå så tar med meg endel av disse tipsene! Er så godt at man kan dele erfaringer på denne måten:) Har også slitt med kvalme og da utelukkes ting liksom litt ettersom jeg har sett de et par ganger i doskåla.. Trenger nye impulser! Men det fikk jeg nå!!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 så bra jeg kunne være til hjelp;) får håpe du slipper å se så mye av det i doskålen da...... blæ hilsen en som er dritt lei av å være kvalm:( jeg vil ha MAT
hannetroll Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Hvis dere savner kjøttpålegg med litt ordentlig smak, er lammerullen fra Thulefjord eller Tromsørull et godt tips. Den er kokt og helt trygg å spise :-)
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Eh...no vart eg litt i stuss her. Kvifor kan ein ikkje ete f.eks spekemat? Eg kan ikkje seie at eg har heldt meg til den regelen akkurat. Og no ligg unge nr fire i magen, altså. Eg har nok ete både spekeditt og spekedatt dei tidlegare svangerskapa, eg. Har det med desse her toksoplasmose-greiene å gjere? Samme grunn som ein skal halde seg unna katteavføring og sånn? Jøje meg kor intelligent og opplyst eg følte meg no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå