Gå til innhold

Odenwalder - vognpose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange forskjellig er det av denne (vet om lammy og mucki, trur jeg?), hva er forskjelllene på dem, hvem anbefaler dere og hvor får jeg kjøpt det? Termin 1.okt, og bor på østlandet... Syns liksom ikke jeg finner særlig med info om dem, bare mange anbefalinger fra andre som har det! Greit med litt fakta om hvorfor de er så bra også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..?

Skrevet

Jeg hadde voksi til nr en. Men når jeg fant ut at jeg var gravid igjen kjøpte odenwalder til eldste mann. Tror jeg ville synes den hadde vært for stor de første året. Men det er min mening....

Skrevet

....i er helt super, har den til størstemann og skal ut å handle en til minsten i magen snart.Den får fint plass i bagvognen, bare å rulle den opp. Du får iallfall kjøpt den på babyshop på karihaugen.

Skrevet

Den har jeg lyst på også! Syns den er kjempe fin! Fint å høre at andre anbefaler den også. Så den i Sverige for en stund tilbake,og da var den på tilbud. Men det er som sagt ganske lenge siden.

Skrevet

Mener vi betalte rundt 1800 kr for den på babyshop, hvor i Sverige har du sett den? Sikkert litt billigere der uansett...

Skrevet

Den kommer ofte på tilbud på Barnas Hus til 1299,- Vanlig pris er 1899,- På Babyproffsen i Sverige (Nordby) hadde de den til 1899 SEK.

Skrevet

Jeg så den i baby butikken i Tøchfors (vet ikke hvordan man skriver det) men håper du skjønner hvor jeg mener. Inne på det kjøpesenteret der. Husker ikke hva baby butikken heter, men den er ivertfall inne på det senteret. Tror den kosta 799. Men det er lenge siden

Skrevet

Jeg skal også kjøpe den posen. Jeg har ventet på at den skal komme på tilbud siden april på Barnas hus, men jeg venter fortsatt. Kjekt å kunne få den litt rimeligere. Normalpris 1899;

Skrevet

Odenwälderposen kommer i flere varianter

Mücki er ikke dun men et termofor. Den har også bamse inni

Den vanlige dunposen med bamse har jeg og er veldig fornøyd

Det finnes en med avtakbar "bunn" i saueskinn

og det finnes en med uttakbart saueskinn

De har også en pose til bilstol

Vi valgte den med bamse og dun bla fordi den var på tilbud og fordi jeg har så mange lammeskinn at jeg fint klarte meg uten.

Jeg kan ikke tenke meg at den er for stor til et lite knøtt. dun er jo så lett å klemme sammen og neddi en vogn,

Sammenliget med voksi må det jo være mye greiere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...