Gå til innhold

ønske tripptrapp stol til dåpen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsket oss det og fikk det åsså da til vår lille til dåpen, super gave:-)

Så det går fint an..

Skrevet

Klart det går! :)

Synes det er lurt å ønske seg slike praktiske ting som varer, i stedet for en haug med sølv som blir stående i et skap.

Skrevet

vi ønsket oss det fra mine foreldre, og det er en praktisk gave, som ikek minst har mye bruksverdi:)

Går helt fint, det:)

Skrevet

Det var da en god idè det syns jeg :o)

Skrevet

Man kan jo ønske seg hva man vil, men JEG ville ikke ha ønsket meg sånt til dåpen.

Matstoler og sånne bruksting går jo ofte i arv og blir slitt, synes det er hyggelig med dåpsgaver man kan sette pris på som voksen også jeg da :) men mulig jeg er sær på det der..

Litt trist om yngre søsken eller annen familie skal arve dåpsgaven til barnet også.

Skrevet

Den ser jeg. samtidig er min egen tripp trapp stol som min eldste sønn nå bruker den dåpsgaven jeg fikk som har vært mest i bruk. Den ble ikke gitt bort til andre, når jeg sluttet å bruke den når jeg var 12 ble den satt opp på loftet og der stod den i 15 år til jeg trengte den (til min sønn) igjen.

Vi ønsket oss en ny tripp trapp stol til minstemann, og den er lik farge på som den jeg fikk da jeg ble døpt for 31 år siden, og selv om den ene er mer slitt enn den andre...

ANdre dåpsgaver som jeg har et spesielt forhold til nå i voksen alder, er sølvbestikket jeg fikk, med gaffel og skje, med navn og dato inngravert bakpå. Jeg bruker mitt til daglig:) Også en kjempeflott tingå gi til dåp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...