Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Altså, de gifter seg hos byfogden fredag, og brylluppet er lørdag. Det står antrekk mørk dress. Er det for "fint\pyntet" med bunad? Orker ikke utsette psyken min for kjolekjøp:-p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Bunad funker utmerket i bryllup, hos byfogd såvel som i kirken. =))
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Ja, håpe ikke jeg er mer pyntet en brura da:-p Hadde liksom tatt seg ut! Leader: Venter still på sms jeg vetdu, hihihihi. Vi fikk det i posten her om dagen og det var KJEMPEFINT!!!!!! Kos
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 hehehe du har fått mail...... vil du ha sms også? Vi glemte forresten at vi skulle ha en date denne uken:( Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Mail?? Hvem mail? Gud, jeg sjekker ikke mail. Er det den hiof mailen min?? Uff, ja:-p Vært ekstra jobbing, så ikke mye fri allikevel. Men, vi SKAL få det til:o)) Idag har jeg lært svigersønnen din å lage pannekaker, he he.
dama Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 det var ikke en "fin" nok anledning i følge min svigermor i hvertfall, hun kunne jo ikke bruke bunaden da vi giftet oss....
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 bunad gå veldig fint. dessuten har de jo satt en viss standard på påkledning når det står mørk dress.. for da betyr det at damene skal ha lang pen kjole. så vil jo tro brudeparet har pynta seg skikkelig også da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå