Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 jeg har min med meg overalt. føler meg litt naken om jeg glemmer den en gang. hva med dere??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jepp, yrkesskade kaller jeg det. Men har vett til å la den ligge hjemme eller være avslått når det sømmer seg.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Nei, glemmer den ofte. Til min mann og venninners store irritasjon, hehe...
petite fleur Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg har den alltid i nærheten, men på lydløs (jeg slo av lyden da jeg ble innskrevet på føden for 9 mndr siden, også har jeg liksom ikke slått den på igjen,he he...), så det er ikke alltid jeg får med meg innkommende sms og samtaler med en gang.
Masaili <3 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Nå mannen min er på jobb, så et den med hele tiden. Det er begrenset når han har mulighet til å ringe, så da vil jeg være i nærheten av tlf når han faktisk ringer;) Når han er hjemme, så hender det ofte at den ligger igjen hjemme:)
Musemor med tre søte små Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jepp, alltid med, men i upassende situasjoner som f.eks. på resturant eller kino, eller når jeg kjører bil, slår jeg av lyden og lar være å ta den dersom den ringer.
Masaili <3 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Glemte å nevne at han er 2 uker på jobb og 2 uker hjemme:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Ja, alltid. Selv om den ikke virker, har ikke virket på 4 dager pga problemer med sim-kortet. Men i lommen er den alltid. Det har vært noen herlig stille dager
neste*gang Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 nei, og jeg glemmer hvor jeg legger mobilen fra meg og folk er sure fordi jeg "aldri" tar telefonen og jeg er irritert fordi folk må alltid ringe når jeg ikke har telefonen "for hånden"... bør bli litt flinkere til å "ha den med"
smågodt prinsessa Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Har den med overalt.. tilogmed på do:)
Banshee Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Her er den trofast følgesvenn på lik linje med hunden *ler*
Dailis Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Nei, men stort sett. Mest om det er noe med ungene som gjør at jeg stort sett har den med
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Nei, og hvis jeg har den med er det oftest for å se hva klokka er =P Er ikke så flink til å finne fram ladern når den er tom for strøm heller. Også er jeg flink til å rote den bort. I går hadde mannen min ringt meg mange ganger, og i dag fant jeg mobilen på rommet til mellomste - rart han ikke våkna.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Jeg var Molbil-junkie.. Men nå de siste åra hopplever jeg nesten mobilen som invaderende. ALLE skal ha tak i meg, HELE tida. Så den er ofte slått av.. Jeg bruker mobilen i jobbsammenheng, men på kveldstid setter jeg den på lydløs og ser ikke på den før neste morgen. Om noen virkelig må ha tak i meg, ringer de sambis.
Trønderbærta Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Den er som oftest med meg ja, er vel nesten bare når jeg er på jobb jeg ikke er å få tak i på mobil. Men må nesten være lett å få tak i for de som er på jobb når jeg har fri da.
Pittamitta Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 Jaaa,blir helt på tuppa viss jeg har glemt den eller ikke vet hvor den er ...
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 Ikke visst jeg er med sønnen min. Er han i bhg eller noe har jeg den med. Orker ikke være tilgjengelig hele tiden, så jeg har den på lydløs i veska. Jeg er den som glemmer svare på mld. o.l. oops:-p
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 den er stort sett alltid inne for rekkevidde, så sant jeg ikke har glemt hvor jeg har lagt den:P glemmer jeg den når jeg reiser ut føler meg naken,hehe
Gjest Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Tar den ikke med meg rundt om i huset - den ligger enten i stuen eller så har jeg glemt den i vesken. Har den oftest på lydløs.
hit og dit Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Eg er verdens verste mobileigar. Glemmer den som regel på lydlaust i veska, og ser på den rett før eg legger meg. Bruker den som vekkerklokke, og husker av og til å ta den med meg på skulen, men da på lydlaust, og så igjen blir den glemt i veska når eg kjem heim. Kunne nok like greit vert uten og satsa på røyksignaler.
ifie Skrevet 8. august 2008 #22 Skrevet 8. august 2008 Ja, har den med overalt hele tiden. Med mindre den ikke ligger på lading
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå