Gå til innhold

Jente- og gutteside i magen? Bare tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre i dag at hvis man hadde mye bevegelse på venstre side i magen ble det jente og på høyre side blir det gutt.

Hadde aldri hørt dette før. Noen andre som vet?

Og ikke minst... Noen som kan bekrefte om det er noe i det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om, og synes det høres litt rart ut også. Hvis det er noen som vet om det er noe i dette, skulle jeg gjerne like å vite grunnen! :-) Babyen snur seg jo rundt omkring den.

Skrevet

Tviler på at fosteret vet opp eller ned sånn, inni magen..!? Høres rart ut, men hvis det stemmer, so let me know :D

Skrevet

hmm.. jeg har mest spark i venstre side og venter jente faktisk!!

Skrevet

Jeg har mest bevegelse og spark på venstre side, og jeg venter gutt ...

Skrevet

det er første gangen jeg har hørt dette, men det stemmer faktisk med meg iallefall:) jenta mi var veldig glad i venstre side av magen min mens gutten som kommer nå holder seg for det meste på høyre side:):)

Skrevet

Hva venter jeg som har mest spark ca midt i magen, ved/rundt navelen!? hmm.. spennenede ;)

Skrevet

Jeg har både nå og på min første, bare spark i høyre side, begge gutter :-) Men tror d er tilfeldig, min mor bar også sine barn på høyre side, hun har både gutt og jente.

Skrevet

Min lille gutt sparker nesten bare på høyre side:) Har aldri hørt om dette før:) Morsomt!

Skrevet

Har heller aldri hørt om dette, men jenta her sparker mest på venstre siden! :-)

Skrevet

Hehe, det tror jeg er ren og skjær tullprat. Hvorfor i all verden skulle en gutt sparke mer på høyre side og en jente på venstre?

Forøvrig venter jeg gutt, og kjenner sparkene mest på venstre side...men det er fordi morkaka ligger mot høyre side, altså ikke midt på ;)

Skrevet

Jeg syns det høres helt merkelig ut.

Jeg kjenner spark overalt i magen, til venstre, høyre, midt på og nedover. Hun snurrer med andre ord rundtomkring, og det gjør alle bebiser, jente som gutt.

Skrevet

da har guttunge min misforstått om det er sant,for alle mine(1 gutt og 4 jenter) har sparket i alle retninger,og alle har ligget mest på høyre siden av magen...

Skrevet

det har jeg heller aldri hørt om før...

men med jenta mi som er 4,5 år lå henne på venstre side.... så kan jo stemme det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...