venter på januar09 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Fikk høre i dag at hvis man hadde mye bevegelse på venstre side i magen ble det jente og på høyre side blir det gutt. Hadde aldri hørt dette før. Noen andre som vet? Og ikke minst... Noen som kan bekrefte om det er noe i det?
Gjest Mammamoms Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Det har jeg aldri hørt om, og synes det høres litt rart ut også. Hvis det er noen som vet om det er noe i dette, skulle jeg gjerne like å vite grunnen! :-) Babyen snur seg jo rundt omkring den.
birrisj05.02.09 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Tviler på at fosteret vet opp eller ned sånn, inni magen..!? Høres rart ut, men hvis det stemmer, so let me know
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg har mest spark i høyre side og venter gutt.
fnat Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 hmm.. jeg har mest spark i venstre side og venter jente faktisk!!
Lotta med novembergutt Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg har mest bevegelse og spark på venstre side, og jeg venter gutt ...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 det er første gangen jeg har hørt dette, men det stemmer faktisk med meg iallefall:) jenta mi var veldig glad i venstre side av magen min mens gutten som kommer nå holder seg for det meste på høyre side:)
lille spira Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hva venter jeg som har mest spark ca midt i magen, ved/rundt navelen!? hmm.. spennenede
Lilleblå Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Jeg har både nå og på min første, bare spark i høyre side, begge gutter :-) Men tror d er tilfeldig, min mor bar også sine barn på høyre side, hun har både gutt og jente.
m_n83 Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Min lille gutt sparker nesten bare på høyre side:) Har aldri hørt om dette før:) Morsomt!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Har heller aldri hørt om dette, men jenta her sparker mest på venstre siden! :-)
MintCondition Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Hehe, det tror jeg er ren og skjær tullprat. Hvorfor i all verden skulle en gutt sparke mer på høyre side og en jente på venstre? Forøvrig venter jeg gutt, og kjenner sparkene mest på venstre side...men det er fordi morkaka ligger mot høyre side, altså ikke midt på
Girlygirl83 Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Jeg syns det høres helt merkelig ut. Jeg kjenner spark overalt i magen, til venstre, høyre, midt på og nedover. Hun snurrer med andre ord rundtomkring, og det gjør alle bebiser, jente som gutt.
TingeL Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 da har guttunge min misforstått om det er sant,for alle mine(1 gutt og 4 jenter) har sparket i alle retninger,og alle har ligget mest på høyre siden av magen...
leia81 venter gull nr3 Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 det har jeg heller aldri hørt om før... men med jenta mi som er 4,5 år lå henne på venstre side.... så kan jo stemme det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå