Gå til innhold

Så irriterende med enkelte på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gav inn bud på en bilstol på finn.no og gav prisen hun dama ville ha for setet og ba om adresse så vi kan hente setet i morgen og nå er det snart en time siden jeg sendte den meldingen.

Av og til lurer jeg på om folk har lyst å selge det de annonserer altså. Heh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke alle som sitter med mobilen i hånda da..

Skrevet

Ehhh... 1 time??? Jeg vil gjerne selge ting jeg legger ut, men går ikke og venter på at mobilen skal pipe heller, hehe... Lit tålmodighet kan lønne seg her tror jeg ;-) Sjekker sjeldent min mobil mer enn 2-4 ganger for dagen fordi ejg bruker den ganske lite.

Skrevet

Nei, det skjønner jo jeg også, men når prisen ble avtalt over sms og jeg da spør etter adresse innen ti min etterpå så skulle det vel gå an å svare vel?

Syns det bare er rart jeg da, og som sagt...litt irriterende.

Skrevet

Ehm.. Kanskje h*n måtte dra i butikken eller noe??

Men har du ikke verre ting å irritere deg over så..

Skrevet

Men når de allerede har startet en dialog pr sms er det jo lenge å vente en time før man fortsetter dialogen...

Skrevet

Fikk ikke med meg at det var en dialog, trodde hun bare hadde sendt en melding. Da er det noe annet. Kanskje hun måtte legge ungene eller noe sånt?

Skrevet

Ja oktobernurket, det er det jeg reagerer på da.

Hadde jeg ikke hørt noe i det hele tatt på en time liksom hadde jeg ikke tenkt videre over det, men når vi er halvveis i formalitetene om en skal kalle det det, da syns jeg det er pussig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...