Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så øm og har vondt i nedre del av magen. Har hatt det i hele dag. Ikke sterke smerter, men ubehagelige som jeg kjenner hele tiden. Forslag? Bør jeg sjekke det opp nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det slik, og fikk beskjed fra jormor at det var livmoren som strekker seg i tillegg til musklene i magen og området rundt som "venner" seg til den nye magen ved at de kan bli skikkelig ømme..

Får du veldig vondt slik at du blir bekymret annbefaler jeg deg å ta kontakt med legen/jordmoren din slik at de likevel kan sjekke deg. Er helt forskjellig for alle som går gravid, :)

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg har hatt det sånn til og fra hele svangerskapet. Min jordmor har også sagt at det er mye som skal vokse nå og at det derfor kan føles ømt. Jeg har hatt det litt som mensmurringer og av og til som gangsperre.

Jordmor sa også at jeg hadde ekstremt anspente magemuskler og at jeg burde begynne på gravid-yoga eller annen avspenning.

Hvis du søker på menssmerter eller vondt i magen på søkefeltet oppe i venstre hjørne så vil du se at det er veldig mange med liknende problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...