Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Og jeg som skulle på teater og så ut med niese og kjæresten og broderen i kveld..... Har vært i dårlig form en ukes tid og trodd det har vært allergien som har vært ille, men nå er jeg tungpustet og kaldsvetter, så det er tydelig at kroppen sliter med noe. Snakket med legevakten og de ba meg komme, for de trodde det kunne være lungebetennelse....men det er visst så sinnsyk kø der og det orker jeg ikke. Da venter jeg heller til imorgen tidlig når fylla har lagt seg og køen minsket:-) Inntil det skal jeg ligge her og slappe av og titte på tv......har jo nesten fått med meg hele OL-åpningen.....!!!??!! Og da må jeg jo være syk eller;-( Jaja......
Karomamma Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Huff da, stakkars deg. Så kjedelig! Jeg synes jo du burde ta deg en tur på legevakta. Det haster å få antibiotika vettu, så du blir fort frisk igjen Krya på dej Og ja, hvis du har sett hele OL-åpningen er det definitivt noe i veien....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Takk for det:-) Stikker nok opp dit i morgen, men nå har jeg lagt meg og er klar for mord og mysterier.........juhuu!!! Mye artigere det vet du, enn å gå på teater og henge i en bar og flørte med bartenderen etterpå;-DD Jodda!!
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Huff, stemmer i med Karo; Kom deg til lege. Lungebetennelse er ikke noe å spøke med og greit å ta opp kampen jo før jo heller!!!! Stooor godbedringsklem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Takk for det:-) Kommer meg uansett ingen steder før i morgen for jeg er alene hjemme med liten rosa som snorker så deilig her:-)
Gummelillan Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 OK, kos deg i senga og så krysser jeg fingrene for at alt kjennes MYE bedre ut i morgen. Sånne snorkende søte rosasnupper er jo nesten medisin i seg selv ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Hei du må bli bra igjen:o)) Sånn at du er klar til freddan:-D Få antibiotika så fort som fy og vips om noen dager føler du deg langt bedre.. OL- åpningen ja.... den har jeg ikke sett..... Men jeg så den i Athen altså...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 God bedring! Pass på deg selv, nå... og GÅ til legen!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Men kjære deg da!! Heeeelt feil tidspunkt¨å bli syk på! God bedrings klem fra meg :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 Takk for det jenter.-) Nå har jeg vært på legevakten og det stemte, så da er det antibiotika de neste 10 dagene......og et tonn melkesyrebakterier:-)
♥Snulder Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Nei men stakkars Klatteliten da!!! Lungebetennelse er kjedelige saker! Håper antibiotikaen hjelper deg til å bli fort frisk:=) God bedring!!!!
allerhelstNorge Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Bra du kom deg på legevakta, venna. Sykdom kommer alltid på feil tidspunkt, men godt du rekker å komme deg før fredagen!!! Får da med deg melkesyrebakt og AB som blandevann )))) God bedring 2 you;) Koz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå