Gå til innhold

Modning, kynnere, masserier, eller ekte vare?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin på mandag, har den siste tiden hatt smått med menssmerter og vondt i korsryggen, men tenkt på det som modning. Hatt det en del på kvelden/natten, men i går ble de sterkere, og i dag er det rett og slett vondt når de er på sitt verste. Kjenner det begynner forsiktig i korsryggen, tar seg opp og blir sterkere. Varer i 30-60 sek. Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn.Hatt det over 1 uke nå,så virker ikke som noe skjer enda...regner med at det er modning,men det holder ikke for meg...hehe.

I dag har jeg hatt kynnere hele dagen også.

Skulle ønske det bare kunne starte snart,men går vel 14 dager over jeg....:-(

Er såååå utålmodig nå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke for meg heller, vil ha han ut NÅ! Hehe, men vet jo at han kommer når han er klar:)

Men fryktelig utolmodig her også! Og må helt sikkert gå 14 dager over jeg også, for virker ikke som det skal skje noe her heller da....Usj! Men vi får bare vente, så kommer de nok snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en natt med masse kynnere og menssmerter.Er så lei nå.Får jo litt håp hver natt.Og nå er de igang igjen.Starter tidligere for hver dag som går.Og i dag er jeg fryktelig sliten i tillegg.Passer dårlig siden vi skal på fest i kveld.Men...

Når har du termin?

5 dager igjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her....Har det 24/7 jeg nå, fryktelig slitsomt. Orker jo ikke gjøre noen ting. Usj! Var på do i går kveld, og da kom det litt slim med blod, så da har vel slimproppen begynt å gå. Det er ihvertfall noe. Har termin på mandag, så håper virkelig det skjer noe snart.

 

Du får bite tenna sammen og prøve å kose deg på fest, går jo an å ta en liten tur og heller dra hjem hvis du finner ut at du ikke orker:) Blir det for ille i løpet av dagen, får du heller bli hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...