har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 lurer på det samme...
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har ikke opplevd det selv, men tror det kommer konstant litt klart søtlig vann...
☆Mathilde Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg har tenkt litt på det samme.. Noen forteller jo at det kommer litt klar væske ut som kan ligne på litt mye utflod bare. Er jo ikke så lett å se forskjell da. :S
mooimooi Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 jeg var inn på føden på sjekk for dette idag... men det var visst bare utflo, heldigvis...
☆Mathilde Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 mooimooi- Men hadde du mye blank utflod da ?? Det er jo ikke så lett å vite hva som er hva.
mooimooi Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Jepp, en del blank væske i flere dager... så jeg ble usikker og ringte til føden... det var utroli vanskelig å vite forskjell... men det er likere å ta en sjekk for mye enn en for lite... og de tok det alvorlig på sykehuset, sjekka hjerterytmen til gutten min, UL, GU og vaginal UL... syns det er kjempebetryggende at de tar oss på alvor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå