xxxJulianexxx Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har ikke peiling på film, men liker å se på da. Hvilke filmer bør jeg leie?? Liker best drama og komedier. Ønsker maaaange forslag. Sitter mye alene på kveldene:o)
Elfi regndråpe Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg leide 'Wedding Daze' her om dagen. Knallmorsom! Og romantisk Anbefales!
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 P.S. I love you Kunsten å tenke negativt
xxxJulianexxx Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Takk folkens:o) Flere??? Jeg er maaaassse alene:o)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 I am Legend, Cloverfield, Juno, No country for old men, Sweeny Todd. Og en gammel slager som alltid får meg i godt humør: Napoleon Dynamite!!
najs Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Gone, baby gone! Så den igår og den rørte meg. Skikkelige bra skuespillere og Ben Affleck hadde regi - knallbra:-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 spiderwick krønikene, stardust og hancock er noe av det BESTE jeg har sett i det siste... =) eventyr og humor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå