Gå til innhold

Hvor har det blitt av mine medsammensvorne rullator-mødrene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oss med villa på Tåsen og den spreke, muskuløse italienske UNGE gartneren til barnefar...

Har portvinen tatt knekken på dere alle sammen? Vi skulle jo ha bim-treff for oss godt voksne mødrene.

Eller er dere bare opptatt av å fettsuges og anskaffelse av nye silikonpupper etter fødselen. Men jeg regner med at dere ammer vel ikke????

Selv har jeg vært hos Jan Thomas og fått min ukentlige botox-innsprøytning idag. Hva bedriver dere dagene med da siden dere ikke er på barselgruppa med ungen i korga på rullatoren? Har avkommet tilsvart forventningene?

Hilsen Tutta fra Tåsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.... er pinlig å si dette, men jeg har akkuratt sitti på bosen i noen uker.. Ble tatt med litt hasj og hjemmebrent da jeg var på HS sist...

hilden hjørdis fra tøyen

Skrevet

Men Hjørdis da... Du skulle jo sendt meg en sms og fortalt det, så kunne vi andre jo møtt opp i fengselet! Der er det vel masse kjekke sånne der uniformerte betjenter å sikle på :) Hihi

Og HASJ? Er det ikke marihuana-dyrking som er så poppis fortiden?

HJEMMEBRENT????? Har portvin og vodka gått ut på dato nå eller???

Skrevet

Jeg tørke ikke... for jeg har også sluttet å amme så jeg var så redd for å bli banket...

Var noen kjekke betjenter ja... men det var ikke noe glidemiddel på bossen så jeg fikk ikke hatt meg med han.. Er ganske tørr om dagen.

Jeg går jo mot strømmen.... er ikke helt gal heller da.. marihuana tar da altfor lang tid å dyrke. Enklere å kjøpe litt hasj.

Uff.. ja.. der tok du meg.. portvinen min hadde nemlig gjæret seg litt for mye.. hadde helt på litt medisinsk sprit for å piffe den opp...

Skrevet

Fru Astrid Anker Hansen her. Men er meget opptatt med portvin og rullings :P

Ammer? Er De beruset, Tutta? Det gjør min kjære Blom...

Ærbødigst hilsen

Deres Fru Astrid

Skrevet

Så DER er du ja Astrid! Har deres hus og hoteller brent? Hvis ikke Alzheimer`n min kødder for mye med meg, så syns jeg å erindre at du hadde tenkt å invitere til barselgruppetreff på Cleo?? Jau, jau...

Skrevet

Pensjonert dere hele gjengen? Eller har barna tatt knekken på dere?

Det var jo mer liv i dere den gangen anonymknappen fantes her på krangle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...