meg og jentene Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Synes egentlig det er lavmål å slenge dritt om sine nærmeste her inne på anonym forumside, men nå er det min tur. Er så sur på mannen min! Vi kom hjem ca på likt i dag fra jobb og barnehage, sliten pappa, sliten mamma og sliten snart-to-åring. Pappan gikk direkte fra inngangsdøra til tv'en. Skulle se på OL! Sliten to-åring trengte oppmerksomhet, rolig-stund, litt mat, vaske seg, bleie, you name it. Jeg gjorde alt. Så luktet det plutselig røyk i leiligheten. Mannen min røyker egentlig ikke, hender bare av og til han tar seg en røyk, men går da alltid ut på balkongen i det minste! Viser seg at han hadde tatt en røyk med balkongdøra åpen,men han hadde sittet på innsiden! (For å få med seg tv'en da vet du...) Jeg og tulla satt i senga hennes og sang sanger, hun er alltid så sliten etter barnehagen. Etter lang tid kom pappan, men eneste han gjorde var å herje med henne, kastet bamser rundt osv. Så spurte han om jeg hadde noe forslag til middag, og da datt det ut av meg veldig surt at jeg og Lille klarer oss selv, at han bare kan gjøre som han vil, bare se på tv hele ettermiddagen og røyke inne. Da ble han dritsur, og sa jeg ikke skal snakke mere til ham i dag. Vil jo ikke krangle foran Lille, så jeg sendte han noen tekstmeldinger han ikke har svart på. Nå sover Lille og min kjære mann sitter og ler av en komedie på tv, helt uberørt av vår dårlige kommunikasjon. Mens jeg sitter på soverommet med pc'en og sjokolade... Herregud, er da ikke sånn det skal være?
xxxJulianexxx Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Egentlig bare bagateller lille venn. Bortsett fra det med røykinga. Det skjønner han sikkert selv også når han får tenkt seg om. Ta deg en tur ut og finn på noe da vel. Han skal jo bare sitte hjemme og se på tv likevel;o)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 nei,sånn skal det ikke være. vær den som er "størst"av dere,og gå ut til mannen din og gi han en laaaang kos og fortell han at du er glad i han. forstår at det er irriterende for deg at han ikke har bidratt med noe i dag,men hev deg over det,og vis han heller at du setter pris på han. så kanskje han får lyst til å gjøre noe hyggelig tolbake også :-) håper dere får en koselig kveld,,kanskje du forteller hvordan det gikk??? klem til deg fra
petite fleur Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde ikke gitt ham en lang kos, men ville nok gått til ham og spurt om å få prate om tingene....for du har helt rett, ting skal ikke være sånn!
meg og jentene Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Å, tusen takk for koselige svar. Til første som svarte; jeg orker ikke gå ut, er ikke helt iform, muligens derfor jeg ble ekstra irritert. Og til nr to; litt dumt at det nesten er alltid jeg som må være størst av oss, men jeg har vel ikke noe valg:) Skal si hvordan det gikk senere.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Hvis det bare er i dag, så synes jeg ikke du skal bry deg så mye om det, bortsett fra røyken da.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Gå ut å si beklager at du svarte ham så surt, men du ble så irritert fordi du også var sliten og at han røykte inne. Så sier han også sikkert beklager. Av og til er det jo noe en vil veldig mye, for ham er det viktig å se OL. Vi kvinner skjønner ikke poenget med det, men du har sikkert også noe han ikke skjønner det store med. For den gjengse mann (bortsett fra min) er OL superstort, la ham få ha greia med det så bidrar han sikkert litt ekstra etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå