♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Er det noen har tips til gode nettsider med undertøy, tenker særlig på bh?
Sweet caramel Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Nei har ingen nettsider til deg, men tror jeg heller hadde villet prøve bh'er først, for å se at de sitter riktig?
♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Har store planer om å prøve bhen jeg skal bruke ja, men ønsker bare å kikke litt først. Ikke akkurat det beste utvalget av undertøysbutikker (eller andre butikker for den saks skyld) hvor jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Har et lite tips.. Det blir fryktelig varmt under den kjolen!! Det lønner seg kanskje å spare det super sexye undertøyet til etter dusjen den kvelden, og heller ha på en behagelig sett under kjolen. Hvertfall gjorde jeg det - slapp da at det sexye undertøyet var svett etter en lang dag i varmen under en lang kjole Når det gjelder sider - søk etter Change - de ha masse fint, og det er ikke veldig dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå