vivi79med2tette Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Høres sikkert rart ut, men jeg har i hele dag hatt en form for pulsering/pressetrang nedentil. Har termin i dag. Jeg er 2.gangs så kjenner igjen følelsen av pressetrang bare att det jeg kjenner nå ikke er i nærheten så sterkt da. Kan ikke huske at jeg hadde det slik første gang. Noen som kjenner seg igjen? Hadde vært fint hvis det er en start på fødsel, har nemlig 3 cm åping som også er myk :-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 ehh kanskje du skulle ringe føden for å høre? når vannet mitt gikk med nr 2..så fikk jeg med engang en trang til å presse..ikke så sterkt..men d var der..men d gikk over da..
vivi79med2tette Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 hm.. kanskje jeg skal ringe å høre med de ja. Men er nok ikke kommet så langt. Har fått veldig løs mage av all denne pulseringen. og når jeg da er på toalettet så kommer det skikkelig pressetrang. Er helt tomt nå. Beklager detaljer.. Det er det vel også en del som får løs mage før de skal føde..?
Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 ja løs mage på slutten hadde jeg..men d er noen uker siden jeg hadde d..d har stabilisert seg nå hva sa de på føden?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Når jeg fikk min første så fikk jeg presse trang føre vannet var gått. Jeg hadde rier og presse trang samtidig! husker det veldig godt for jeg fikk panikk fordi jeg hadde fått blødning. var jo bare slimproppen men allikevel ikke greit å vite alt når man er førstegangs fødene... Men jeg hadde ringt føden og snakket med de1 kan jo hende at du kan komme inn og få en sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå