Gå til innhold

Forslag til helgeaktiviteter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som sommeren er littt på hell, er det vel på tide å begynne å tenke på gode ideer for helgeaktiviteter utenfor hjemmet også.

Håper dere har noen fine å dele med oss. Her er noen av våre favoritter:

- Lindeberg Gård (4H): Masse dyr, fortiden 12 ferske grisunger.

- Gigagøy (v/Triaden): Mest for storebror, men også en fin avd for småbarn. I tillegg er det litt moro for mor/far som kan være med i alle hoppeslott og sklier. (www.gigagoy.no)

- Badeland (Askim): Grei temp på vannet og ikke for mye folk da vi var.

- Østensjøvannet: Vesla er så opptatt av fugler, og der er det jo mange. Og det er moro å kaste brød til dem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi var i Amadeus dyrepark tdiligere i sommer. det var helt fantastisk. den ligger ca 1 time 10 minutter herifra. Ved Stange/Hamar. der kjøper du en pose med for når du går inn så kan barna mate dyrene. Innerst i parken er det en stor lekeplass.

Benedicte storkoste seg hele dagen. Dyrene var veldig tamme. Jeg fikk litt lettere angst når hun skulle mate camelene og hun hadde nesten hele armen inni munnen hans... men hun lo og lo...

http://www.amadeusparken.no/

Siste helg som er åpen er 13-14 sept. Så skulle det komme noen flotte høstdager, anbefaler jeg alle å ta en tur dit!!!!

Skrevet

Jeg har ikke så mange tips, men jeg noterer ivrig det dere nevner. Amadeusparken høres jo super ut, dit må vi en tur! :-)

Hva har du på vesla på badeland forresten? Engangs badebleie?

Skrevet

Kjempefine forslag, de lagres :)

Vi har ikke så mange andre ideer å komme med, men kan henge oss på forslaget med Nordre Lindeberg gård, der er det fint! Også Bogstad gård er verdt et besøk.

Skrevet

En regnfull dag trenger noe moro, vi prøver Gigagøy i dag! Andre som også tar turen? :-)

Skrevet

Hei.

I fint vær kan jeg også anbefale en tur rundt Semsvann i Asker. Turen er ca 5 kilometer og det er veldig fint å gå med vogn der. På slutten er det en åpen kafe hvor man får kjøpt det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...