1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hadde første blødningsdag i siste mens den 13 juli. Da var mensen allerede forsinket med 9 dager. Skulle egentlig hatt den den 4 juli. Har vært veldig regelessig før med 28 dagers syklus. Vel, denne siste syklusen har vært noget spesiell. El er på dag 14 alltså den 27 juli. Den 30 juli begynner jeg å spotte det gjør jeg fram til 3 august, da har jeg en liten blødning. Mensen er ventet søndag, men hva er dennne spottinga og blødningen midt i en syklus??? Noen som har opplevd noe lignende?? Ingen symptomer overhodet.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg har opplevd slike ting. Da pga hormoner i ubalanse. Det kan egentlig skje hvem som helst. Syklusen kan bli uregelmessig og man kan spotte til rare tider..
05-10-15 Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hei er på dag 41 i dag! Har aldri hatt lengre syklus enn 36 dager de siste årene. Har hatt det om trent som deg både denne syklusen og i mai/juni. Litt spotting til helt feil tid. I mai/juni kom det en liten mens på dag 26. Denne måneden har jeg spottet i fem dager (snart 2 uker siden.) Ingen mens enda. Og dessverre er jeg nok ikke gravid heller. Fra mandag til torsdag har det kjentes/sett ut som eggløsning! Merklig tid, men får vente et par uker og se. Hvis ikke får jeg vel ta en tur til legen. Håper det ordner seg for oss :-) Er i 3 pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå