HøstBaby <3 Elias Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Kan noen forklare hva dette er og hva som blir gjort ? Hvor får man gjort dette og koster det penger ? Og når er dette normalt å gjøre ? Hehe, ble litt mye på engang ja Men takk på forhånd til de som svarer
liin_ Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Min samboer (som synes vi har ventet ganske lenge på babyen allerede), lurte på det samme: "Er modningsakupunktur sånn som gjør at babyen blir ferdig fortere?" Jeg måtte nok skuffe ham der, men du kan lese litt om modningsakupunktur her: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/modningsakupunktur_noe_for_alle_gravide Jeg lurer forøvrig også på hva man må regne med å betale for denne typen behandling, og om det finnes behandlere i Trondheimsområdet.. Blir glad om noen kan svare på det
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har svart utrolig mange ganger på 3 trimester... Men inne på www.akupunktur.no kan dere finne en i nærheten... Jeg betaler 300 kr gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå