Banshee Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Idag er jenta mi 21 måneder og hun spiser for det meste middagsglass ennå. Nå trenger jeg deres hjelp med lette oppskrifter på mat til henne som jeg kan porsjonere opp og fryse. Kan dere flotte damene hjelpe en stakkar? )
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Kan hun ikke få samme middag som dere da, bare mose den godt med gaffel??? Ellers går det ann å mose rester fra middagen deres og fryse.....
Banshee Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Problemet er at det er ikke alltid jeg lager middag til meg selv, men heller spiser noe lett. Sambo spiser kun middag sammen med oss to ganger i uken (helgene), for han er borte å reiser ellers med jobben. Dermed er jeg lite flink på å lage f.eks. kjøttkaker til megselv osv. Men klart, hun får alltids smake når jeg først lager noe hun kan like.
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 www.barnemat.com er det mange tips...
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Ellers så kan man jo tenke: - Ris, kjøtt, grønnsaker - Poteter, kjøtt, grønnsaker . Grønnsakslapskaus Ha på saus e.l feks... Alt som du kan lage er vel bare å lage en stor posjon av og fryse ned i glass...
Banshee Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Tuuusen takk!! ) Hvor mye bør porsjonene til middag ligge på, står det noe på den siden kanskje? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå