Gå til innhold

Noen skal gifte seg 18.0709?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i full plannlegging kirke booket venter på svar på lokalet håper me får det. gleder meg som en unge endelig er det vår tur.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D skulle liksom stå som etter noen . trur eg må få i meg litt kaffi

Skrevet

Nei, skal gifte meg 25 april 09, og det er ikke lenge til..!! Tjihi:-) Gleder meg, men spent også!! :-D

Eneste som er i orden, er kirke, lokale .....og kjole.

Håper dere får lokalet dere vil, da!! Det var derfor vi valgte å gifte oss i april, for huset vi ville feire i, var kun ledig da eller i oktober.. Eller så måtte vi vente til 2010, og det vil vi ikke:-)

Hva har du planlagt til nå?

Skrevet

Vi skal gifte oss den 18.07.09, kirke og lokalet er booket, invitasjoner er vi blitt enig om så de skal bare skrives ut og lages ferdig, kjole er jeg nesten sikker på (bare vente på overstått fødsel så jeg får bestilt etter mål) og det aller meste er planlagt i hodet. Bryllupsreisa er bestillt så dit vil vi egentlig bare dra med en gang ;)

Skrevet

ja håperlokalet går i boks og for da har pappa sagt han betaler for det. kor skal dere på bryllupreise me tenkte hellas?

Skrevet

Vet ikke om det var meg du spurte men kan jo alltids svare ;) Vi skal en uke til tyrkia, bestillt all inclusive med nazar på pegasos world, blir deilig uten unger og mas. Bare slappe av oss voksne og dyrke hverandre :) Hellas høres veldig deilig ut det også, aldri vært der...

Skrevet

spurte begge 2:) har hørt tyrkia er en bra plass. me tenkte naxos i hellas har blitt annbefalt det har aldri vert utenlands før gleder meg. litt nervøs for å vere vekke fra guttungen i 2 veker da

Skrevet

frk hønemor sorry eg fekk ikkje m meg att du spurte om hva eg hadde planlagt til no.

Fargetema er i boks. bildet av oss til invitasjonene er i boks, skal lage dei sjølv. menyen har me mest sannsynnleg bestemt oss for. servietter til middag og kaffi er i orden (ka farge eg skal ha) bestemt meg om eg vil ha glidlås elller snørring på kjolen: brudesuiten er bestilt. Eg begynnte å plannlege tidleg for å få det til som me vil ha det. Min mann har alltid sagt att den dagen ma skal gifte oss så skal me ha litt råd til det og ikke spinke og spare på alt,det har me no. + eg fant ut jo tidlegare eg ringte rundt så kunne velge litt i forkjellig tilbud:) Ka kjole skal du ha?

Skrevet

Hehe, kjenner følelsen. Jeg gruer meg veldig til å være borte fra ungene en uke, lengste jeg har vært vekke fra sønnen min er 3 netter og det var nå i sommer. Nestemann er bare 8-9 mnd når vi skal gifte oss så det blir spennende å se hvordan mor takler det gitt, tipper mini takler det best ;)

Skrevet

god morgen! ja det er rart det å vere vekke så lenge men trøster meg m att det er vel sist og første gang vi får reise uten barn så lenge:)

Skrevet

Hei :)

Vi gifter oss også 18.07.09 :)

Har alt bestilt kirke og lokale.

Har bestemt middagen (måtte se hva vi hadde råd til) og jeg vet hvordan innvitasjonene skal se ut, men må da lage de....ca 80stk.

Får gjøre slike små ting før den lille kommer da.

Men kjole må jeg nok vente med til utpå våren...skal ikke føde før i slutten av januar. Håper på å gå ned noen kg etter fødselen ;)

Skrevet

Hei Gutt&spire :) Har samme tankene her også, få gjort mest mulig før babyen kommer, bare at her kommer den i begynnelsen av november. Begynner på skole igjen selv om en uke så har funnet ut at jeg har litt lite tid, hehe, får ta en og en når jeg sitter på kveldene å glor på tv :) Alt er egentlig planlagt, både middag og kaker, men er liksom det å bestille osv som tar litt tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...