Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Fjo, dette har vært krevende! Men, etter utallige negative tester og timer med sutring, så er jeg endelig gravid! Ble ikke det på egenhånd, men ved hjelp av pergo. Lykke til, jenter! *slenge rundt meg med babystøv*
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 GRATULERER!!!!!!!!!!! Herlig følelse vil jeg tro:) Kooooos deg med lille spire:)
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så masse!! Hvor lang tid tok det før det klaffet? Har selv prøvd i 1,5 år uten noe hell foreløpig..
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hei! Sluttet på pillen i mars 07, så vi har prøvd i 16 måneder,da. Jeg synes det er innmari lenge, altså! Skjønner godt hvis du begynner å bli litt oppgitt.
hemarit Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så mye.Har vært uten prevensjon i 10 år jeg uten resultat.Har heldigvis en datter på 11 men skulle gjerne hatt en til.Har hatt endel plager med cyster men ellers er det ikke noe galt med noen av oss.
mom2agirlandaboy Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Hei Frk.B Gratulerer så mye! Jeg har selv gått på pergo denne pp og er spent, IKM 11.august. Var det din første pergokur som slo til? Hadde du/har du mange symptomer? Lykke til i svangerskapet!
RockMyWorld Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer! Håper du får et flott svangerskap. Snart sitter du med et lite mirakel i armene dine...sukk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå