vannmann84 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Og hvordan fungerer det? Hvem gir d? Er d noe jordmor må anbefale eller går men til en vanlig akupunktør? Hvor nerme termin er d vanlig å gi d? =)
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Kan skrive det jeg har skrevet flere ganger her... Vet ikke om du allerede har lest det...: Jeg bruker det for å stimulerer til fødsel og begynner i uke 37 og tar 3 behandlinger på 1 uke... Sist så fødte jeg etter tredje gang. Han satte nåler for modning første gang, så for rier og modninge andre gang, og tredje gang tok han mest for å få rier... Og da startet fødselen jammen meg.... Fødselen gikk mye greiere også. Nå får jeg ikke begynte før jeg er i uke 38. Men jeg har hatt så mange vondter (noe alla rier, bare litt svakere) og føler jeg er litt åpen (følte det sist gang vi hadde sex, både mannen min og jeg) og dermed skal jeg be akupunktøren min om å stimulere mest for rier i dag... Jeg gikk på www.akupunktur.no og fant en godt utdannet akupunktør i mitt boområdet... Anbefaler å søke der, de har minst 4 års utdanning. Han jeg går til er veldig flink og har kurert både migrene, svangerskapskvalme og satt i gang fødsel på meg... Mange andre kan bare ha tatt kurs og vet ikke andre muligheter for å få til det vi ønsker... Dette skrev jeg i forgår, og har gått med litt vondter og menssmerter siden. I natt lå jeg med no jeg vil kalle svake rier igjen og får det også om jeg stimulerer brystene... Skulle ønske mann var hjemme så vi kunne kost litt, da ville det nok tatt seg opp igjen... Jeg betaler 300 kr gangen. Han setter nåler på punkter som skal stimulerer til rier og er proffesjonell. Jm må ikke anbefale, men det er vanlig å begynne i uke 36/37...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå