same Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei! Litt stresset her og lurer på om noen kan svare meg på om jeg bør fortsette å være stresset eller ikke;) Var på ultralyd mandag, var da 5+4 på vei. Legen så kunn fostersekken, med plommesekken men ikke noe foster eller hjerteslag, er det normalt så tidlig?? Har hatt noen kramper innimellom noen dager som nå har avtatt og vr selvfølgelig redd det var en sa men har ikke hatt noen blødning! Noen som har noenerfring med dette, så er jeg lykkelig for noen svar!?!
Nøsste Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg vet ikke helt om jeg kan svare deg på innlegge. Men di sier vell at du må vær rundt uke 7 når hjerte skal slå. Jeg var 6+4 når jeg fikk se hjerte slå. Så det kan jo vær at du har hatt ul for tidlig!
same Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Ja jeg håper det er grunnen, skal tilbake den 20 aug for ny ultralyd så krysser alt for at vi da ser hjerteslagene!!
Værinne Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg har vært på ul i dag, er 5+4. Hos meg så vi også plommesekken og kanskje et anlegg til foster, dama var litt usikker her. Det vi så i dag var helt vanlig i uke 4 og 5 sa dama. Før undersøkelsen sa ho at det muligens var fortidliog til å se noe som helst.. Ikke noe hjerteslag kunne sees hos meg heller. Fikk denne ul'en fordi jeg hadde litt blod i slim på mandagen og tirsdagen denne uka, alle graviditetssympt. forsvant med dette samt at murringene forsvant. Så er litt bekymra. Skal til legen på mandagen for å ta blodprøve for å sjekke hcg-innholdet. Da får jeg vel en god pekepinne på hvordan stoa er.. Er så kjipt å gå slik i uvisse
3xMamma :) Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Når man er på ultralyd og lurer på noe så må man jo spørre! Legen er der for oss! De får betalt for at vi kommer. Og spør om det du syns er dumt også. Og ta med gubben og la han spørre sine egne spørsmål. Man bkir jo bekymra for altmulig når man er gravid, så spør og ikke gå å vær redd )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Ei jeg kjenner opplevde det samme på UL.. Hun måtte komme tilbake en uke etterpå, og da fant de tydelige hjerteslag! Helt sikkert ingen fare Tror ikke det er vanlig å finne noe før uke 6-8.. Varierer jo litt hvor raskt det vokser også.. Og så lenge du ikke har blødning så går det nok fint! Hun jeg kjenner hadde blødning ett par dager og vondt i magen.. Derfor hun var på UL.. Men, alt går finfint nå
flypapir Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jeg opplevde også dette sist jeg var gravid. Fikk ny time til ul to uker senere og da fikk vi se et bankende hjerte... La også ut et innlegg veldig likt ditt på skravle på både dib og bim, og det er mange som har opplevd det samme som senere har sett en liten spire der inne som lever i beste velstand! Lykke til!
same Skrevet 10. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar alle sammen!! Det hjalp, er roligere nå og kvalm som fy så satser på at alt er bra der inne!! Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå