Gå til innhold

Hvor gammel var du da du tok din utdannelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte på lærerhøgskolen da jeg var 22 år.

Er utdannet førskolelærer.

Skrevet

Jeg begynner på utdanningen min nå, blir 23 nå i år.. begynner på sykepleien.

Skrevet

Hvilken av dem?

Skrevet

Tok 4-årig lærerutdanning + litt ekstra fra jeg var 23 til jeg var 27, og tok 3 år IKT-utd + litt ekstra fra jeg var 29 til jeg var 32. Dvs litt over 8 år høyere utdanning totalt i perioden 23 til 32.

Skrevet

begge:) Jeg har selv gått et år på tannpleien, nå skal jeg begynne på sosionom, er 25:)

Skrevet

Jeg er 31 og begynner på sykepleien nå...men har jo hatt annen utdanning etter videregående da.

Skrevet

det var mange år på skolen, har du studielån fra alle desse årene og?:/

Jeg har ca 150 000 i studielån (noe skal bli omgjort til stipend) uten at jeg i det hele tatt har begynt på studiet som jeg ønsker (skal bytte nå)

Kjedlig med alt lånet som skal betalest tilbake etterpå

Skrevet

begynte i 2001, da var jeg 19 (gikk rett fra videregående til høyskole, og var yngst i kullet :P). Derdig utdannet førskolelærer i 2004, 22 år gammel.

Skrevet

skivefeil :P Ferdig i 2004 :)

Skrevet

Noen av årene tok jeg via Internett samtidig som jeg jobbet eller hadde sv.skapspermisjon fra jobb, og noen av årene fikk jeg fødselsstipend for siden jeg fikk flere av barna samtidig som jeg studerte. Husker ikke hvor mye jeg hadde i lån da jeg var ferdig, men nå som jeg er 39 år sitter jeg igjen med litt over 200 000 som ikke er betalt enda.

Skrevet

Jeg var 19 da jeg begynte og 29 da jeg var ferdig. En lang utdannelse på Universitetet...

Skrevet

Jeg begynte den høsten jeg ble 23 år......Tok sykepleien... Det er 6 år siden nå......

Skrevet

Jeg var ferdig utdannet som førskolelærer da jeg var 21 år. Ble 22 samme år:o)

Skrevet

Utdanna meg til økonomi sekretær og Ikt-konsulent da jeg var 21/22år...nå er jeg 29 og starter på sykepleien. Aldri for seint ;-)

Skrevet

Begynner på 2.året bachelor (IT) om 1 1/2 uke på Universitet. Bygger enten på til Master eller går rett ut i jobb etter gjennomført bachelor. Før dette jobbet jeg. Er 33!

Anbefales på det sterkeste å gå tilbake til skolebenken hvis du er lei av jobben. Stortrives jeg :-)

Skrevet

24 vil jeg være når jeg er ferdig neste vår:)

Utdanner meg innen planlegging og administrasjon:)

Skrevet

Begynte på sosiologi da jeg var 21 år, endret mening og startet på jus da jeg var 23 år. HAr fullført en bachelor i sosiologi, har tre år igjen på jusstudiet. Om vi ikke får flere barn før jeg har fullført (som foreløbig er planen) er jeg ferdig når jeg er 30 år.

Skrevet

Sykepleier. Begynte da jeg var 23.

Skrevet

Gikk på Universitetet fra jeg var 19 til jeg var 24 år.

Er utdannet adjunkt med opprykk (lærer på ungdomsskolen)

Skrevet

Begynte på sykepleierskolen når jeg var 23, og var ferdig når jeg var 26:) Jeg er .........sykepleier.....

Skrevet

Jeg begynte når jeg var 18 år, nesten 19 år på universitetet. Vinglet rundt der til jeg var 21 år og tok noen fag, strøk på noen eksamner, stod på noen og hoppet av noen, jobbet litt innimellom og vaste rundt, ante ikke hva jeg ville bli egentlig. Da jeg var 21 år fikk jeg førstemann og da begynte jeg endelig å finne ut hva jeg ville. Fortsatte studiene innimellom frem til jeg fikk nr 2 når jeg var 23 år, tok en eksamen da og litt til etterpå. Jobbet litt av og på i et halvt år og så begynte jeg på siste rest, et 2 årig deltidsstudium ( praktisk pedagogikk), fikk plottet inn nummer 3 da jeg var 26 år og i år, som 27 åring ble jeg endelig ferdig med siste av mine 5 år og er nå lærer :-)

Skrevet

Var akkurat ferdig utdannet jurist da jeg var 29 år (tre dager etter jeg fylte 29;o)) - da hadde jeg hatt ett år med sykepleien inni der + jobbet litt og hatt et år mammaperm:o)

Skrevet

Var ferdig eiendomsmegler da jeg var 23.

Var ferdig regnskapsfører da jeg var 29

Nå er jeg midt i utdanningen for å bli sosionom.

Innimellom har jeg studert psykologi, markedsføring og sosialantropologi.

Jeg er 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...