YoMomma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Er så mange å velge mellom der ute.. blir helt forvirra:-(
Moniken, mamma til 3 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med Ergo-selen. Har ikke brukt den til liten baby,da. Kjøpte den da poden var 6 mnd. Men det skal jo gå fint å bruke den til liten baby og.
Resilience Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg liker ringslyngene fordi de er enkle å bruke, ta på og bære i. Her kan barnet ammes, bæresi fra fødsel og helt opp til to-tre års aldre. På slutten bæres de i på hofta, bare uten å bruke armene dine. (Disse er også veldig enkle å sy selv hvis du synes slikt er gøy). Bakdelen er at du kun bærer på en skulder. Jeg har også et elastisk bæresjal kjøpt på denkulemage.no; TRICOT SLEN heter det. Og skal også være veldig bra. OG jeg har tenkt til å prøve å sy en Meitai. Sjekk ut: http://tettinntil.no/HVA_kanduvelge.htm
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg liker veldig godt meitai jeg da har bestilt fra babyhawk.com til babyen i magen, men det er enkelt å sy selv også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå