alleminesmå Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 kan man presse et barn til å reise til sin pappa. Hun vil rett og slett ikke. Er glad i han og vil være sammen med han på korte dagsturer Men ikke helger og ferier. Hun er lei seg og gråter i et par timer, sturer deretter resten av dagen og så fort hun har anlening til det gir hun uttrykk for at hun vil hjem. Nå skal hun være der i en uke. Vet at hun ikke kan velge, men hvor går grensen. Jeg viser ikke henne hvor hjerteskjærende det er å dytte henne inn på en buss og la den reise med henne som bare vil være hos meg. Trenger noen råd......
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 hva er grunnen til at hun ikke vil dit? er det noe spesielt..?( dette er noe du må finne ut av) Vet at barna til samboeren min nå er så store at de kan velge selv, og det har de gjort noen år nå.... fra de var 12- 13... grunnen er vel at det er noen mil å reise (10 min) og de har jo alle vennene sine hos mor... Men de kommer da innimellom...))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå