Gå til innhold

Planer en fredagskveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva planer har dere en fredagskveld ?

Her blir det nok tv titting, og kanskje en runde eller 3 med maxi yaty...

IKKE SPENNENDE NEI !

Så få høre hva morsomt dere andre skal gjøre da ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hadde det bare vært noe spennede her i gården gitt!!!!! tv å kvelds å dataen!!

Skrevet

ikke noe større planer her heller...blir som regel tv\film, no mat, også sitter vi bare å skravler, er da egentlig veldig koselig da :)

Skrevet

Her i går'n er jeg alene ikveld - med min stesønn på 5,5 år. Han skal jo snart i seng, så etter det hadde jeg tenkt å bake en rask og enkel sjokoladekake og kose meg litt. Mannen er hos en kompis, tok med seg cognac'n på sykkelen og suste avgårde. Hehe! Greit å være alene ikveld egentlig. Er sliten og trenger tid for meg selv!

Skrevet

Blir nok å føde håper jeg ;) Hehe, neida. Mann er borte på guttetur, så da blir det nok wallander på netttv... Og tidlig seng....

Skrevet

samboer jobber overtid så jeg sitter her og broderer og drikker alkoholfri rød vin og har det i grunn veeeeldig fint :)

når han kommer hjem skal han få lufte meg litt tenkte jeg hehe :P

Gjest Mammamoms
Skrevet

Her sitter vi med hver vår PC. Jeg på BiM, men tenkte å høre litt på en lydbok nå, og mannen min sitter og redigerer bryllupsvideoen vår. Er litt småtrøtt jeg, så det gjør ikke noe at det er en rolig kveld. Spiser litt godteri også da :-)

Skrevet

Alene hjemme til sene kvelden, så her smårydder jeg og har laget muffins og skolebrød. After eight kake står i ovnen as we speak :) Må ta litt pauser med BIM og TV innimellom for beina hovner noe sinnsykt opp når jeg går og står for mye.

Skrevet

Her har det vært favoritt middag - kylling og ris med annet godt tilbehør, og så blir det paradise hotel og natta.... er så trøtt:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...