Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på det her? Følger litt med, og i begynnelsen så synes jeg Lauren virket veldig grei, men etter å fulgt med nå i det siste, så er hun jo en skikkelig bitch!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...kanksje litt for serios for simn alder, men jeg liker henne jeg.

Skrevet

hun er jo skikkelig dramaqueen.

Skrevet

jeg likte lauren veldig godt før jeg også.. men fy søren så hu kjaser og maser om andre sine typer.. stresss!!

Skrevet

Jeg har dilla på The Hills. 31 år er jeg og elsker den serien.. ja ja:) Synes også Lauren styrer litt vel mye.

Skrevet

Elsker den jeg også!

Liker Lauren jeg, kjenner meg litt igjen i henne var litt sånn på den alderen... Whitney hun er vakker!

Altså det er ikke rart at Lauren maser om de andres typer, både Spencer og Justin Bobby er jo ikke akkurat noe å samle på...

Skrevet

Den ser jeg ogsaa paa. Vet ikke hvor langt dere er kommet i Norge i serien men jeg tror kanskje vi ligger litt foran.

Jeg og likte henne i begynnelsen, men hun er blitt ganske gale naa.. Synes hun doemmer andre all for mye, bryr seg alt for mye om andres kjaerester (Jason var jo ikke akkurat saa veldig snill med henne)

Synes hun bare blir verre og verre og det er dumt for hun virket ok i begynnelsen.. Men jeg liker fremdeles aa se paa det da ;-)

Skrevet

har blitt hekta på den serien jeg og, men henger litt etter...

noen som veit om steder jeg kan få sett den på nett? har kommet til sesong 3, og det stedet jeg finner, kan bare vise de 4 siste episoden av den sesongen..

DESPERAT hehe ;)

Skrevet

sendes ikke serien på www.mtv.com eller no?

Skrevet

jente82- sjekk youtube,

synes også at disse 2 kjærstene 'Spencer & justin Bobby' er spesiellt idioter. Er egentlig med henne der. Jeg synes Lauren er en dame av meget sterke prinispper og har terrskelen hoyt ift. standarden hun venter fra venner og kj0rester, men hun holder somrelgel samme standard selv så...jeg synes hun er ok jeg da. Spencer har man jo bare lyst til og filleriste. Heidi er jo grei nok, men hun er jo BLIND når det gjelder den idioten. Tror også jeg hadde blitt fustrert hvis min beste vennine ville falt for den dusten. Han prover jo og stikke kjepper i hjulene for deres vennskap......ok, ta et pust....he-hekjenner jeg ble litt vel engasjert her.

Skrevet

Jeg følger med på nettet, ser alle episodene der. Det kommer nye episoder nå i august. Tror det var den 14. Det er jo såååå gøy. Skjønner ikke hva Heidi ser i super dusten Spencer, og at Audrina lar seg behandle så dårlig av Justin Bobby gang på gang. Det er masse intriger på gang i neste sesong. Tror søsteren til Spencer roter det til en del. Spennende spennende:):)

Skrevet

Lii utenom tema, men jeg må si det!

Jeg hater the Hills!! Jeg får nesten litt panikk når jeg zapper innom og det går på Mtv, får ikke trykket meg videre fort nok:)

Overfladiske, bortskjemte og grunne drittunger med full tilgang til pappas konto.. *spyr*.. , og som bruker så utrolig mye energi på små trivielle dritt-ting (som man gjorde på ungdomsskolen).

Plutselig ble "alle" Paris Hilton liksom...

(og dette er utrolig nok ikke ment som en krangle-kommentar, jeg skjønner godt at dette funker bra som underholdning)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...