kokkelimonke Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Elsker elsker elsker nettbutikken barneparadis.no. (jeg er ikke så dreven her inne enda, men det har kommet meg for øye at du er med å drive den siden, om jeg har forstått riktig :-) I allefall, når jeg får penger igjen i slutten av mnd, kan du vente deg en stoor bestilling fra meg. Da skal gutterommet innredes Gleder meg allerede! Lurer på en liten ting bare, ser det er noen varer som dere ikke har inne akkurat nå, er det sånt som kommer inn igjen fortløpende? Må virkelig skryte litt ekstra av denne siden altså, fineste, og definitivt den mest ryddige nettbutikken jeg har sett på lenge! Skal reklamere for deg til alle småbarnsforeldrene jeg kjenner!
kokkelimonke Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2008 Dytter litt på denne jeg, siden jeg så du var her nå!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding:) Det varmer mer enn du kanskje tror. Ja er en del som står i null for vi er på flyttefot så derfor har vi ventet med å bestille varer. I løpet av september mnd bør det være fylt opp igjen:) Gave og interiør messen er jo i slutten av mnd så noen spennende nyheter er vel også på trappene. C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå