Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hardt rammet... Glemte å hente bilen min på jernbanen i går, så den ble stående over natta. Dro ned for å hente den i formiddag og oppdaget når jeg skulle låse opp bilen at jeg hadde glemt nøkkelen til den i samboers bil som da var i nabobyen siden han jobber der. Oppå toppen av dette ser jeg plutselig at bilen min er avskiltet (???!!). ringer stefaren min som jobber i politiet og får han til å sjekke. Det lå to avskiltningsbegjeringer inne på den! En på forsikring og en på årsavgifta selv om jeg har betalt begge deler til tiden. Men ikke fått de klistremerkene og det hadde ikke blitt registrert betalingene hos biltilsynet! Fyttirakkern....ikke min skyld, men uhyre irriterende! Får ikke skiltene før til mandag for de ligger selvsagt på biltilsynet i tønsberg!

Så...skulle jeg være litt flink da, i forigårs og legge inn alle regningene på fellesutgiftene ut året til trekk på nettbanken. Surrehuet meg glemte å endre trekkdato, så alle ble lagt inn til trekk på dagens dato. 3000 kr per regning ganget med 6 mnd. Alt ble trekt samtidig og det oppdaget jeg i går da det alt var betalt med resultat at jeg har tom konto :-( Shit å...det skal betales uansett og da har vi betalt ut året...men utrolig kjipt å ha tom konto i 3 uker i påvente av lønna. Heldigvis er ikke samboer like surrete som meg, så han har jo penger da.

Har sikkert rota og glemt en god del andre ting også som jeg ikke har oppdaget enda. Jeg er tydeligvis ikke trygg for meg selv om dagen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojojoj, du slår meg også du:-)

Regningsbetaling foretar jeg bare når jeg helt uthvilt for tiden - ellers kan det gå riktig galt. Skal jeg kjøre bil bør jeg sove litt først, ellers.. Men det går seg jo til med tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...