dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Brukte 75b før jeg ble gravid. Kjøpte noen nye bh`er rundt uke 25 og den største i 85c kunne jeg bruke bare noen uker... Nå går jeg som regel uten. Men var og prøvde amme-bh nå og skjønner ikke noe jeg... Synes de blir trange rundt uansett og cupen passet jo ikke i noen str... Off...og puppene blir vel enda større når melken kommer?
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Har du vært på babyshop eller barnas hus? de har et merke som heter Anita som har supre amme-bh`er Jeg brukte 75 e når melken kom sist og det var null problem å finne bh i større cup enn det også..
linda1983 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det er ikke bare bare med disse fordelene.. Men jeg kjøpte en amme bh fra triumph .den er perfekt (ihvertfall nå - er i uke 33) Str. fant jeg ved bruk av denne linken: http://ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=255 var til veldig god hjelp for meg ihvertfall. slapp å prøve en hel haug av str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå