Gå til innhold

Noen som broderer her?? Er det vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst til å brodere navnet til de gjestene vi skal ha på julaften på noen stoffservietter jeg har liggende, altså bruke serviettene som bordkort :)

Men er det vanskelig? jeg har ikke brodert siden barneskolen og husker pokker ikke hvordan man gjør det heller.

Regner med at man få kjøpt mønster på panduro e.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke vanskelig.

Men åssen stoff er det i stoffserviettene da?

Skrevet

Ah, ja det finnes kanskje noen bøker om dette ja :) hadde jeg ikke tenkt på engang! Takk for tips pysa ;)

Skrevet

Tenkte å brodere på linbrikkene jeg har jeg og.. Det er ikke vanskelig å brodere. Har brodert bilder, kjøkkenhåndklær o.l. Er jo kjempegøy!:o)

Men, siden tiden ikke strekker til i disse dager, skal jeg kjøpe meg en broderingspenn. En elektrisk, he he. Som går opp og ned dit du vil, he he:o) Hørte jeg tidsklemma:-O

Skrevet

Finnes det? skulle du aldri ha sagt hehe ;) tror jeg skal ta meg en tur i en sånn håndarbeidsbutikk å forhøre meg litt jeg..

Skrevet

jeg holdte på å brodere nan på servietter til dåpen til mie, men fat ut at jeg ikke rakk det i tide ( tar nok litt tid med 40 stk).

det er ikke vanskelig å brodere, også er det kjempe moro:) var lurt å gjøre dte til jul ja- kanskjejeg skulle gjort det jeg også.. eller lille julaften da ( da pleier vi å ha venner på middag- julaften er hos mamma og pappa;) ).

sån pen hørtes moro ut da...... hva koster noe sånt? og går det mye raskere enn å gjøre det for hånd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...