Gå til innhold

Jeg som overreagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks. sender de to barna våres på snart 9 og 11 år hjem fra ferie alene. Innebærer en busstur på iallfall 6 timer.

Jeg reagerer siden barna ikke har villet ta bussen alene. Mye p.g.a. at de blir så bilsyke. Nå har likevel faren trumfen det igjennom, og barna som knapt ser han sier han jo ikke imot. Spiller på samvittigheten deres, og sier han har det travelt....

Går sikkert bra, men reagerer sterkt på at han bare overkjører meg som har den daglige omsorgen. Er ikke for å være vanskelig jeg har sagt dette til han.Jeg som er vanskelig? Vet jo det er mangen barn som er yngre som reiser alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm litt vanskelig egentlig. Jeg synes de er gamle nok til å reise alene hvis busselskapet godtar det., men er jo litt kjedelig at de blir syke under reisen. Høres ut som en mindre sympatisk far:(

Skrevet

Jeg tok selv bussen til pappen min da jeg var like gammel, men det var en busstur som tok tre kvarter. Jeg gruet meg like mye hver gang. Men hvis det kun er pga bilsyke kan de jo få reisesyketabletter eller armbånd.. ellers så er det jo alltid betryggende å være to.

Men, nei jeg synes ikke du er vanskelig. 6 timer er lenge. Men er det noen andre alternativer da?

Han burde vel ha tenkt på dette før han tok dem med..

Skrevet

Får ikke i hun eldste reisesyketabletter, men er vel andre ting som kan hjelpe. Vet de ikke har lyst, så da blir jeg så lei meg på deres vegne.

Skjønner ikke at faren kan gjøre det mot dem. Blir så sint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...